Support/kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Du kommer att jobba tillsammans med ett ungt team som alla drivs av att leverera bästa tänkbara service till sina kunder! Du kommer att ta emot samtal från kunder som kan ha frågor om leveransstatus, problemlösning, felsökning m.m. Du kommer att arbeta mycket med dator och telefon och kommer att behöva navigera mellan flera olika appar och programvaror. Arbetsplatsen är belägen i Telefonplan.


Arbetstider: vardagar 7-16 och 8-17.
Start: omgående t.o.m. augusti/september beroende på arbetsbelastningen. Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställda av Magna, men arbeta hos vår kund. För rätt person kan det finnas möjligheter till förlängning. Det kan vara aktuellt både med extrajobb och heltid efter sommaren, beroende på person och hur behovet ser ut.



Kundföretaget

Vår kund är en ledande och snabbt växande internationell leverantör av säkerhetslösningar inom IT-branschen. Deras viktigaste kunskap och kompetens finns inom Identity and Access Management, IAM (identitets- och behörighetshantering), de erbjuder lösningar, produkter och tjänster för att säkra identiteten för personer, objekt och transaktioner både i den fysiska och den digitala världen. Vår kund har idag kontor i Tyskland, Sverige, Norge, Danmark, Finland, Frankrike, Indien, Luxemburg, Storbritannien och USA.

Din profil

Du som söker har avslutad gymnasieutbildning och är flytande i svenska i tal och skrift. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta med kundservice via telefon. Du har mycket god IT-vana. Som person är du strukturerad, stresstålig och tycker om att prata med människor på telefon.


Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Louisa Björklund på tel. 08-501 685 09 alternativt louisa.bjorklund@magna.se


Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 23 juni 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024