OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Besettle är ledande expert på betalningslösningar för inköp på större och medelstora företag. Vi levererar en digital betalningsplattform som sänker kostnaderna för alla parter involverade i ett företagsinköp.
Företaget växer kraftigt och behöver nu förstärka sitt supportteam.
Vi är ett innovativt företag i ständig förändring som arbetar hårt med kulturen för att alla parter och anställda gemensamt skall känna ansvar gentemot våra kunder, gentemot varandra och våra produkter.
Som supportmedarbetare arbetar du i direkt kontakt med kunder och leverantörer det är därför viktigt att du tycker om att jobba med människor och besitter förmågan att leverera en god service.
I supporten handlar allt om kundnöjdhet och trygghet, därför är kundservice ett nyckelord.
I tjänsten igår det att hantera orderläggning, supportärenden samt enklare uppgifter som ekonomi-assistent och/med fakturahantering mot alla parter i vår värdekedja. Eftersom vårt främsta arbetsredskap är dator så är det ett krav att du har väldiga goda datakunskaper och kan tillgodose dig nya system. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i högt tempo och att du är duktig på att prioritera.
Eftersom vi jobbar med kunder och leverantörer i hela världen är engelska ett krav i både tal och skrift. Det är meriterat om du även har kunskaper i franska, tyska och/eller finska.
Välkommen till vårt härliga gäng!
Varaktighet: Tillsvidareanställning
Tillträde: 2023-05-01
Arbetstid/Varaktighet: Heltid
Lön: Fast månads
Kontaktperson: rekrytering@besettle.com
Ansökan: via e-post. Vi tar ej emot ansökan via telefon eller andra formulär.
Vi kommer att ha löpande urvalsarbete.