OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vilka är vi?
Nordic Travel Clearing AB är en ledande expert på reseadministration. Vi levererar digitala betalningslösningar som sänker kostnaderna för alla parter i en affärsresa.
Travel Clearing är idag den enda betalningslösningen på den svenska marknaden där reseleverantörer, såsom hotell, hyrbilar, taxi och visum, kan debitera resenärernas företagskonton med korrekt moms och kompletta bokföringsreferenser. Företagens attesterings- och bokföringsrutiner blir effektivare samtidigt som resenären kan resa kvittofritt utan att använda ett betalkort för att betala för exempelvis logi och taxiresa.
Vi söker dig som har Erfarenheter inom resebranschen eller annan kundservicetjänst
Du har god datorvana och kan tillgodose dig nya system
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska både i tal och skrift
Vi söker dig som är en nyfiken problemlösare och som har ett genuint intresse för service samt kundnöjdhet
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är strukturerad, serviceinriktad, pedagogisk och har en förmåga att tänka logiskt och lösa problem. Vi ser också gärna att du har social kompetens, ett stort intresse av teknik och en otrolig hunger att lära dig nytt inom detsamma.
Startdatum för tjänsten är vecka 36.
Vi erbjuderEn rolig arbetsplats där det alltid händer något spännande. Du får 30+ mycket trevliga kollegor som ser till att du trivs och tycker det är roligt att gå till jobbet. Vi är även måna om att man ska ha balans i livet och ha en god hälsa. Du får besöka läkare på arbetstid, och vi står för kostnaderna för besöket samt eventuell medicin du får på recept. Vi har en massör som kommer till kontoret varannan vecka och ett generöst friskvårdsbidrag utöver det.