OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Placering: Göteborg
Anställning: Heltid
Vi söker en engagerad och serviceinriktad medarbetare till vår kundsupport. Du kommer att arbeta med att hjälpa våra kunder via telefon och mail med frågor kring avtal och tekniska ärenden. Arbetsuppgifterna inkluderar uppdatering av larmtider, systemändringar, kommunikation med servicetekniker, samordning av rutter, samt administrativt arbete som hantering av fakturor, avtal och registrering av nya kunder.
Kvalifikationer:
Erfarenhet av kundtjänst/support
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
God kommunikativ förmåga
Stort tekniskt intresse
God datorvana och vana vid att arbeta med olika system
Meriterande:
Erfarenhet av teknisk kundtjänst
Personliga egenskaper: Vi värdesätter framåtriktade, positiva och initiativtagande personer. Du bör vara en duktig lagspelare med förmågan att arbeta i en dynamisk miljö och prioritera dina arbetsuppgifter.
Kontaktpersoner:
I denna rekrytering samarbetar vi med Skerium Sport & Management. Ansökningar görs via Teamtailor.
Niclas Helgesson, niclas@videotech.se - Rekryteringsansvarig
Sophie Jochnick, sophie@videotech.se - För generella frågor
Vi ser fram emot din ansökan!