OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker medarbetare till vår Customer Service avdelning i Göteborg. Arbetsuppgifterna innebär att i skift 24/7, ge support på våra applikationer till kunder/användare både i Sverige, Europa och USA. Arbetet innebär främst att ge användarsupport via telefon, e-post samt via remote-programvara. Utöver support kan det ingå test av applikationer, delta i projekt, dokumentation av rutiner, samt att hålla utbildningar och bidra med förbättringar i supportarbetet m.m. Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av att ge användarsupport via telefon och e-post. Du bör ha relevant utbildning från högskola eller liknande inom data/IT. Vidare bör du ha mycket goda kunskaper i Windows och Office-paketet, databashantering, SQL, installation samt hårdvara. Som person har du stor förmåga att ge rådgivning till kunderna på ett pedagogiskt och trevligt sätt. Du kommer att arbeta ihop med kompetenta och trevliga kollegor i olika kund- och produktutvecklingsprojekt. Uppgifterna är varierande och ger dig stora möjligheter att utvecklas. Många av våra kunder är internationella vilket ställer krav på att kunna uttrycka sig och dokumentera på engelska. Vårt moderna kontor ligger centralt i Göteborg.
Kontaktpersoner på detta företaget
Per Ryding
Ola Widegren
Chef Andreas Kvarnström
0706196865