Supportmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Sätter du alltid kunden i fokus och brinner för att lösa deras problem? Är du tålmodig, ihärdig och har ett sinne för humor? Vill du ha eget ansvar och kunna påverka dina arbetsuppgifter? Läs då vidare!

Det här kommer du att göra:
* Bli en expert inom alla delar av programmet och hjälpa våra kunder via telefon samt e-post.
* Ansvara för ett antal kunder där du är kontaktperson och proaktivt följer upp dem.
* Jobba med webbutbildningar av nya och befintliga kunder.
* Vara med och utforma hjälpartiklar, filmer och annat material för att tillsammans skapa en effektivare och proaktivare kundsupport.
* Vara en del av vårt underbara support- och utvecklarteam i Linköping.

Vem är du?
* Erfarenhet av tidigare kundtjänstarbete är meriterande, men personliga egenskaper väger också tungt.
* Är noggrann, tar eget ansvar och slutför påbörjade arbetsuppgifter.
* Drivs av att arbeta med support och sätter alltid kunden i fokus.
* God lyssnare, duktig på att förklara samt har en naturlig fallenhet för att utforska och lära sig mera.
* Duktig på kommunikation och är lika bekväm i telefon som du är i person eller via e-post. Skriver tydligt och enkelt, med en ordentlig dos av empati.
* Det är meriterande om du har vana av lönehantering och bokföring, men det är inget krav.

Fördelar med att arbeta hos oss:
* Arbeta på vårt fräscha kontor mitt i centrala Linköping
* Få möjligheten att utveckla din karriär. Vi växer så det knakar och du kan få vara en del av det!
* Eget ansvar och möjligheten att påverka.
* Vara med och påverka förändringen av webblösningar för restauranger, hotell och affärer.

Var det dig som vi beskrev ovan? Tycker du att vi låter som ett intressant företag att arbeta hos? Tveka då inte att söka! Skicka in din ansökan direkt.

Berätta lite om dig själv och varför du tror att du skulle passa hos oss i din ansökan.

Skicka in din ansökan till jobba@personalkollen.se. Har du frågor om tjänsten kan du skicka dem till jobba@personalkollen.se. Du är också varmt välkommen att ringa 08 - 50 000 300 om du har andra frågor om oss eller tjänsten.

Länk: https://personalkollen.se/jobb/support/

Om Personalkollen
Personalkollen är ett internetbaserat personal- och lönesystem som innehåller fyra grundfunktioner. Dessa är schemaläggning, tidredovisning, ekonomiska översikter samt ett komplett lönesystem.

Verktyget är branschanpassat och inriktat mot hotell- och restauranger, vilket gör att personerna du pratar med är kökschefer, barchefer, löneansvariga och ägare.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personalkollen Sverige AB (Linköping)
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Anställningen är en provanställning med förlängning till tillsvidareanställning
  • Publicerat: 23 februari 2015

Besöksadress

Apotekaregatan 13E
Linköping

Postadress

Apotekaregatan 13E
Linköping, 58224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024