OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för att hjälpa andra?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- uppfylla vårt uppdrag att supportera rådgivare från kontor, kundcenter och Sparbanker via telefon och mail
- fördjupa dina kunskaper inom bankens produkter och tjänster
- arbeta med ständiga förbättringar
I denna roll behöver du:
- en vilja att ge service med hög kvalitet
- är lyhörd, pedagogisk och effektiv
- en nyfiken personlighet med ett öga för att hitta förbättringar
- vana att arbeta med telefonen som verktyg
Bli en del av vårt team och...
få jobba med glada kollegor som hjälper varandra för din och gruppens framgång." Katrin Nordin, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 10.03.2021.
Arbetsplats: Frösön
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Katrin Nordin, +46 72 244 74 73
SACO: Anna Hermansson, +46 8 58 59 05 26
Finansförbundet: Åke Skoglund, +46 8 58 59 02 88
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsvariation - alla är välkomna.