Supportmedarbetare

Arbetsbeskrivning

HappiRel söker en kollega att utöka teamet med!


Du behöver inte kunna IT sen tidigare för att söka denna roll, men du bör ha någon form av intresse av Kundtjänst, IT samt tekniska system.


En del av HappiRel
Du som blir en del av HappiRel vill vara en del av ett växande bolag och du kommer ombord tidigt på resan. Du drivs av att ta eget ansvar samt jobba med kunder i olika projekt. I denna roll är det viktigt att ha ett intresse av IT, bygga relationer med kunden och du är grym på att hjälpa dom att skapa värde för sin verksamhet.


Dig vi anställer
Du är allt annat än fyrkantig och gillar att jobba flexibelt samt är en driven person som inte sitter och väntar på att få arbetsuppgifter tilldelade till dig.
Du kommer jobba nära våra kunder i olika typer av projekt, så det är viktigt att du tycker det är roligt att jobba direkt mot kund och kan driva uppdrag tillsammans med kund. Du är snabblärd och har ett intresse för området vi jobbar inom; Digitala System och Kundtjänst.
Du är duktig på att kommunicera och har lätt för att prata kunder och samarbetspartners. Att återkoppla och följa upp faller sig naturligt för dig.


Ditt nya jobb
Du som börjar på HappiRel i denna roll kommer jobba i vår kundsupport och hjälpa våra kunder att lösa deras tekniska problem. Du kommer även jobba som konsult i olika typer av kunduppdrag. Dessa kunduppdrag består av workshops, teknisk konsultation, och även på sikt genomföra egna implementationsprojekt.
Hantering av supportärenden via telefon, e-post och chatt.
Administrativa uppgifter, såsom Licensbeställning
Genomföra utbildningar för våra kunder; Behovsanpassade, Användar- och administratörsutbildningar i systemet.
Genomföra teknisk implementation, workshops & konsultation



Startdatum: Flexibelt, men runt September 2022.
Heltid vs deltid kan också vara Flexibelt i början, men heltid på sikt


Kunnigheter & meriterande
Jobbat i någon form av systemadministration tidigare
Jobbat med tekniska system tidigare
Du talar svenska och engelska flytande i tal och skrift
Lösningsorienterad, Kaffedrickare ☕️ och kreativ ✌️



HappiRel om dagarna
HappiRel är återförsäljare och en partner med Zendesk som är ett amerikanskt Kundtjänst- och ärendehanteringssystem. Vi är baserade i Stockholm och verksamma på den svenska marknaden. Vi hjälper nya och befintliga kunder att implementera och vidareutveckla användandet av Zendesk, och därmed även förbättra sin kundservice.
Vi levererar alltid det där lilla extra och är inte rädda för att tänka utanför boxen – Vi ser fram emot din ansökan!


https://happirel.se/zendesk-jobba-med-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Happirel AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Postadress

Mejerivägen 3
Stockholm, 11743

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024