OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med engagerade och kompetenta kollegor så är du välkommen att söka tjänsten som supportmedarbetare inom e-handel hos oss på Inköp och Upphandling!
Vi söker
Vi söker dig som har 3-årig gymnasieexamen, gärna med ekonomisk inriktning eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du har erfarenhet av administrativt arbete och utbildning/informationspridning till grupper och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i e-handelsflöden med inköps- /beställningsarbete samt kunskaper i fakturahantering. Vi ser gärna att du har stor erfarenhet av att arbeta i komplexa IT-system och har mycket goda kunskaper i Office-programmen Word, Excel och Power Point.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är flexibel och har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter, har problemlösande förmåga, är kommunikativ samt har helhetssyn där du ser till verksamhetens bästa i både agerande och beslut. Du är serviceinriktad och strukturerad med förmåga att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt.
Det här får du arbeta med
Som supportmedarbetare ansvarar du för att ge support till Beställningsportalens användare via telefon och Ärendeportalen, vilket innebär att ta emot, utreda, lösa och återkoppla i frågor rörande handhavande, fakturor och fel/problem.
I arbetet ingår också följande arbetsuppgifter:
· Sköta behörighetsadministration i Beställningsportalen
· Ta fram utbildnings- och informationsmaterial inklusive e-learning för ehandel
· Sprida information gällande Beställningsportalen till användare och andra intressenter
· Sköta systemadministrativa uppgifter i Beställningsportalen, exempelvis administration av avtal och prislistor
· I dialog med externa leverantörer implementera nya avtal inom e-handel
· Vara verksamhetens länk till IT-förvaltningen avseende funktionella krav
Det här erbjuder vi dig
- Varierande arbetsuppgifter inom ett område som utvecklas i snabb takt
- Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård
- Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag
- Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/
Information om tjänsten
Anställningen är en tidsbegränsad på heltid under perioden 2022-12-01 - 2023-08-31, arbetstiden är dagtid måndag - fredag 07.30-16.15. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Wallgren
Tuija Halonen
0923-76227
Nina Svallfors
Jenny Bågesund-Laurila
0980-730 72
Maria Asplund
092071472