OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsområdet Inköp och Försörjning ansvarar för att på ett effektivt, professionellt och affärsmässigt sätt tillgodose Region Norrbottens behov av köp av varor, tjänster och entreprenader.
Här har vi ett nära samarbete med verksamheterna inom Region Norrbotten där vi tillsammans arbetar mot vårt gemensamma uppdrag – att möjliggöra utvecklingen till att skapa framtidens bästa hälsa och vård.
Vi söker
Drivs du av att leverera högkvalitativ service? Vill du vara med och skapa samhällsnytta? Då har vi rollen för dig när vi nu söker en Supportmedarbetare till Region Norrbottens E-handelskontor!
För rollen ser vi att du har följande kvalifikationer:
- Relevant gymnasial utbildning inom ekonomi alternativt motsvarande utbildning- eller kunskap som arbetsgivaren bedömer likvärdigt
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Arbetat med att koordinera och genomföra utbildningsinsatser
- Har god IT- kunskap och erfarenhet av att arbeta i komplexa IT-system
- God datorvana, framför allt i Word och Excel
- Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet
- B-körkort
Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet av arbete i e-handelsflöden med inköps- /beställningsarbete
- Fakturahantering
Som person är du flexibel och har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter, har problemlösande förmåga, är kommunikativ samt har helhetssyn där du ser till verksamhetens bästa i både agerande och beslut. Du är serviceinriktad och strukturerad med förmåga att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Vi uppmanar till kreativitet och nytänkande på Region Norrbotten där du tillsammans med andra har möjlighet att påverka ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Det här får du arbeta med
Som supportmedarbetare ansvarar du för att ge support till beställningsportalens användare via telefon och ärendeportalen, vilket innebär att ta emot, utreda, lösa och återkoppla i frågor rörande handhavande, fakturor och fel/problem.
I arbetet ingår också följande arbetsuppgifter:
- Sköta behörighetsadministration i beställningsportalen
- Ta fram utbildnings- och informationsmaterial inklusive e-learning för e-handel
- Sprida information gällande beställningsportalen till användare och andra intressenter
- Sköta systemadministrativa uppgifter i beställningsportalen, exempelvis administration av avtal och prislistor
- Dialog med externa leverantörer implementera nya avtal inom e-handel
- Vara verksamhetens länk till IT-förvaltningen avseende funktionella krav
Det här erbjuder vi dig
- En spännande arbetsplats med många specialistområden som leder till bred kunskap och utmanande utveckling
- Möjlighet att tillsammans med andra påverka och forma ditt arbete samt ta egna initiativ och förverkliga idéer
- Flextid
- Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård
- Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag
- Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/
Information om tjänsten
Anställningen är tidsbegränsad på heltid under 1 år med start omgående alternativt enligt överenskommelse. Placeringsort för tjänsten är Boden. Arbetstiden är förlagd på dagtid, måndag – fredag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Wallgren
Tuija Halonen
0923-76227
Nina Svallfors
Jenny Bågesund-Laurila
0980-730 72
Maria Asplund
092071472