OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som brinner för service?
Välkommen att söka till ATGs kundservice. Du kommer att ge service till våra butiker och kunder samt vara ATGs ansikte och röst utåt.
Vi söker extrapersonal som kan jobba kvällar, helger och dagtid vid behov.
Ansvarsområden
I dina arbetsuppgifter ingår främst att ge support på frågor från ATG-butiker och kunder per telefon, via e-post samt kundservices övriga kanaler. Det rör sig om frågor angående spelet, ATG-kortet/kontot, kampanjer och tekniska frågor. Du kommer även att hjälpa till med administrativa sysslor som att registrera och handlägga kundärenden.
Vi ser gärna att du har följande kvalifikationer:
• Ansvarsfull, stresstålig, gillar att ge service och har ett gott omdöme
• God kommunikationsförmåga i både tal och skrift
• Har gymnasieutbildning
• Meriterande med erfarenhet från kundsupport/kundtjänst eller liknande arbete men är inget krav
• Goda kunskaper i MS Office
• Teknisk förståelse inom spel på mobil och Internet
• Flexibel och har en positiv läggning, är ödmjuk och lojal
• Lagspelare som trivs med att arbeta i grupp
• Goda kunskaper i engelska
• Gillar att arbeta mot gemensamma mål
Erfarenhet av hästsporten och spelet är en fördel, meriterande är erfarenhet från arbete hos en ATG-butik samt tidigare arbetsuppgifter inom försäljning.
Vi uppmuntrar studenter att söka den här tjänsten.
Schemalagd arbetstid främst på helgar men även pass på dagtid och kvällstid förekommer.
Arbetsplatsen är Hästsportens Hus vid Solvalla travbana i Stockholm.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta Malin Hessing, Customer Service Manager, Sales, 08-627 20 40.