Supportmedarbetare First Line till StrongPoint

Supportmedarbetare First Line till StrongPoint

Arbetsbeskrivning

StrongPoint är en global koncern som erbjuder en mångsidig och marknadsledande produkt- och tjänsteportfölj för främst detaljhandeln och dagligvarukedjor i Europa. Koncernens utbud organiseras i tre områden: Detaljhandel, Etiketter och Kontantsäkerhet. Koncernens ägarbolag, StrongPoint ASA, är börsnoterat i Norge och totalt är de ca 600 anställda. Företaget har sitt huvudkontor i Norge och kontor på flera platser i Sverige, bland annat i Mölndal, Kista, Grums och Malmö. Mer information om StrongPoint finner du på www.strongpoint.se

StrongPoint förändrar sättet som butiker gör affärer genom att leverera integrerade och innovativa tekniska lösningar på detaljhandlarnas villkor. StrongPoint erbjuder även sina kunder omfattande erfarenhet, service och support för alla sina lösningar vilket hjälper kunden att öka sin produktivitet och förbättra sina kunders shoppingupplevelse.

Gillar du kundkontakter, har kunskap inom teknisk service och vill arbeta i en självständig och ansvarstagande roll? Vi söker dig som vill arbeta som supportmedarbetare hos StrongPoint. Här har du stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.

Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare på vår first line arbetar du med dagliga supportärenden för alla våra kunder inom detaljhandel och dagligvarubranschen. Vi supporterar även partners utomlands. Tjänsten kan innebära schemalagda arbetstider på veckor och helger.

Vi utför idag:
Support via telefon, mail, chatt på samtliga produkter inom området Detaljhandel
Registrerar uppdrag i ärendehanteringssystem
Snabb felavhjälpning

Utbildning och erfarenhet
* Gymnasieexamen inom data eller liknande
* Bekväm att arbeta med olika programvaror i datorer
* Tidigare erfarenhet från servicerelaterade yrken
* Meriterande med erfarenhet från arbete inom dagligvarubranschen
* B-körkort
* Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

Personliga egenskaper
I rollen som supporttekniker på first line är du den första som möter våra kunder och deras frågor. Du känner dig trygg i att agera som ansiktet utåt för StrongPoint samt att vara lyhörd och ge bästa service till dina kunder. Vidare är du kommunikativ och har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder och kolleger. Jobbet är varierande och ställer stora krav på flexibilitet.

Vad kan StrongPoint erbjuda dig?
Du kommer till en attraktiv och förändringsbenägen arbetsgivare och får goda karriärmöjligheter. Du får samarbeta med duktiga arbetskamrater i en modern arbetsmiljö som präglas av öppenhet och framtidstro. Du får en arbetsplats i företagets kontor i Grums. Marknadsmässiga anställnings- och lönevillkor erbjuds. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående eller efter överenskommelse.

Kontakt
I denna rekrytering samarbetar StrongPoint med Experis. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Katarina Glennert, Experis, på 054-221881.

I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning av hur du passar för huvuduppgifterna, samt en motivation till varför just du är lämplig för denna tjänst . Du lämnar din ansökan till denna tjänst genom att klicka på länken här intill, med bifogat CV.

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StrongPoint
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2020
  • Ansök senast: 1 juli 2020

Postadress

Kemistvägen 1B
TÄBY, 18379

Liknande jobb


10 oktober 2024