Supportmedarbetare för Telenor företag

Supportmedarbetare för Telenor företag

Arbetsbeskrivning

Som supportmedarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen!


Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra medarbetare där du besvarar frågor samt hjälper och stöttar dom i sitt dagliga arbeter.


Utöver det kommer du att rädda kvar våra befintliga Telenor kunder som en del av det dagliga arbetet. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.


Ditt huvudansvar är att vara professionell, pedagogisk och proaktiv i ärenden via telefon och administration. Detta gör du i enlighet med ramverket COPC som vi arbetar efter.


Grunden i ditt arbete kommer vara att leverera med kvalitet och effektivitet samt att stödja dina kollegor i deras arbete.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar. Vi vill att du är motiverad och mån om att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för våra kunder när du hjälper dem att hålla kontakten med de och det som betyder mest.


Vi erbjuder
Utbildning
Utvecklingsmöjligheter
Fast månadslön och varierande arbetstider
Bonusmöjligheter utöver din fasta månadslön
Friskvårdsbidrag


Vi söker
Dig som är motiverad och mån om att ge förstklassig kundservice med ett stort tålamod och visar förståelse för varje unik kundsituation.
Du behöver ha möjlighet att arbeta oregelbundna arbetstider, både dag och kväll. Vi ser ett värde i att du är flexibel. Vi arbetar i team och det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga, tar ansvar och är punktlig. Du tycker även om att arbeta i ett högt tempo.
Datorvana är ett måste och du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift. Gymnasiekompetens i svenska och engelska är ett krav.
Ingen arbetslivserfarenhet krävs, utbildning får du från oss.

Om tjänsten
Hybridtjänst, arbeta från kontoret i Kalmar eller hemifrån på distans.
Anställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, heltid.
Startdatum, Enligt överenskommelse.
Lön och förmåner, fast månadslön enligt kollektivavtal och utöver det har du möjlighet till goda bonusmöjligheter.


Kontaktpersoner,
Hanna Filander Recruitment Specialist
hanna.filander@foundever.com
Anders Andersson, facklig kontaktperson Unionen
unionen.kalmar@sykes.com


Sista ansökningsdag 22 april. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi behandlar ej ansökan via mail.


About Foundever ™
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Supporting +9 million customer conversations every day in +60 languages across 45 countries, Foundever combines global strength and scale with the agile, entrepreneurial approach of our founder-led culture, enabling companies of all sizes and industries to transform their CX.

Get to know us at www.foundever.com and connect with us on Facebook, LinkedIn and Twitter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foundever
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 13 mars 2023
  • Ansök senast: 22 april 2023

Postadress

Fartygsgatan 4
KALMAR, 39231

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024