OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sveriges småföretagare och redovisningsbyråer genomgår en stor digital förändringsresa. Fortnox drivs av en ständig energi av att utmana gamla ineffektiva arbetssätt hos företagen och ersätta dem med automatiserade tjänster och erbjudanden inom ekonomi och redovisning. Vi är idag en stark kraft och röst för över 350 000 framsynta företag som valt att digitalisera och effektivisera tillsammans med oss i vår samarbetsplattform.
För att lyckas ta nästa steg, behöver vi stärka upp med dina kunskaper och vilja till ständig förbättring.
Om tjänsten
Som medarbetare på Contact Center arbetar du med att ge support i världsklass till våra kunder. Genom telefon, mejl och chatt hanterar du olika typer av ärenden och ser till att alltid göra det lilla extra för att kunden ska få bästa möjliga hjälp. Ärendena är väldigt varierande och för att kunna hjälpa våra kunder krävs att du förutom kunskap, har förmågan att sätta dig in i deras situation. Du bör även se problemlösning som en positiv utmaning.
Du kommer att ingå i ett målfokuserat team med kunden som första prioritet. Utvecklingstakten på Fortnox Finans är snabb och som anställd hos oss får du lära dig nya saker varje dag. Du kommer också bli en del av ett växande företag, med alla möjligheter det för med sig, där stämningen är positiv, målinriktad och prestigelös.
Om dig
Vi söker dig som drömmer om ett jobb som är lärorikt, roligt och med stora möjligheter till personlig utveckling. Som person är du kommunikativ, noggrann, lyhörd och serviceinriktad. Du brinner för att hjälpa andra och är inte rädd för att sätta dig in i nya datorsystem, rutiner, processer och terminologier. För att trivas i rollen bör du vara lösningsfokuserad, gilla högt tempo samt ha förmågan att nå fram till kunden på ett professionellt sätt, i många olika situationer.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av bokföring och har grundläggande förståelse för företagsekonomi, samt erfarenhet av service och kundbemötande.
Om Fortnox
Vi är ett snabbväxande tillväxtbolag, noterat på NGM Nordic SME. Det som präglar vår vardag är en positiv framtidstro, stark gemenskap, en skön entreprenörsanda och korta beslutsvägar. Perfekt för dig som har ett driv och hela tiden ser förbättringspotentialer - och vill genomföra dem. Vår strävan att vara Småföretagarens bästa vän är en ständig ledstjärna, liksom våra värderingar som handlar om enkelhet, innovation och pålitlighet.
Det är så vi är mot varandra. Och vår omvärld.
Bra att veta
Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Arbetsort: Malmö
Sista ansökningsdatum: Urval och intervjuer sker löpande.
För frågor om tjänsten, kontakta Jenny Lindeberg, jenny.lindeberg@fortnox.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Andreas Fridell
072-245 21 70
HR chef Sara Nylén
070-3920963
Utvecklingschef Jesper Svensson
0470-78 50 00
Testchef Ronny Gunnarsson
0470-78 50 00
Eftermarknadschef Victoria Hubertsson
0709-13 29 46
HR chef Sara Nylén
0703920963
CIO Mikael Folkesson
0470-78 50 00
chef produktägare Marcus Thomasson
070-440 28 86
Kundservicechef Anna Tinglöf
073-530 20 80
Försäljningschef Sebastian Hjortsberg
070-817 77 71