Supportmedarbetare inom vindkraftsindustrin

Supportmedarbetare inom vindkraftsindustrin

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill arbeta administrativt inom vindkraftsindustrin!

Du kommer att ansvara för att ge administrativt och operativt stöd till lokala tekniker samt Site Lead. Rollen omfattar en rad administrativa uppgifter enligt företagets etablerade rutiner.

Arbetsplatsen är belägen i Erikslund, cirka en timme från Ånge.

Om företaget
Företaget är en global ledare inom förnybar energi med fokus på vindkraft. De utvecklar och underhåller avancerade lösningar för effektiv och hållbar energiproduktion. Med expertis inom design, tillverkning, installation och drift av vindkraftverk arbetar de för att optimera energiproduktionen och minska koldioxidutsläpp. Deras teknik omfattar både land- och havsbaserade vindparker, och de erbjuder även omfattande drift- och underhållstjänster för att säkerställa pålitlighet och långsiktig effektivitet. Genom innovation och kontinuerlig förbättring bidrar de till omställningen mot en grönare framtid.

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara följande:
-Ge administrativt stöd till interna avdelningar som platschef (SM), HR, kontroll & support, SCM/logistik, inköp m.fl.
-Hantera projektets arbetsyta/SharePoint-sajt: sätta upp, underhålla, hantera åtkomsträttigheter och arkivera struktur.
-Administrera certifieringar för entreprenörer och upprätthålla utbildningsmatriser.
-Stödja i hanteringen av personaladministration (arbetstimmar, traktamenten, utgifter).
-Assistera Site Lead med mindre administrativa uppgifter.

Din profil
I denna roll ser vi att du som sökande har följande:
-Erfarenhet av administrativt arbete är meriterande.
-Goda kunskaper i Office-paketet och SharePoint.
-God kommunikationsförmåga och en problemlösningsorienterad inställning.
-Förmåga att arbeta självständigt och organisera arbetsuppgifter på ett effektivt sätt.

Ansökningsförfarande
Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss idag. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Ida Gjärdman, ida.gjardman@skill.se eller ring Tel: 011- 19 94 70.

Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2024
  • Ansök senast: 6 oktober 2024

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024