OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med Finditys tjänster Digitalreceipts och Companyexpense digitaliserar, automatiserar och förenklar vi människors vardag. Tillsammans med vårt ekosystem och plattformen Digitalreceipts bygger vi infrastrukturen för digitala kvitton i Sverige. Companyexpense är nya generationens Expense Management som hanterar alla typer av kvitton och reseräkningar. En automatiserad, självlärande och digital tjänst.
På Findity jobbar i dagsläget 60 personer fördelade på våra tre kontor i Stockholm, Göteborg och Ludvika. Vi är ett innovativt och glatt gäng med höga ambitioner. Vi föredrar digitalt framför papper. Vi bryr oss om miljön och brinner för ny teknik. Till kl 10-kaffet äter vi gärna Rågrut. Några av oss är riktigt sportiga, andra lite mindre. Vi har kul på jobbet och tillsammans. Som medarbetare hos oss får man vara med på en spännande resa i den digitala världen. Vi letar alltid efter spännande människor som delar vår passion och med en härlig attityd.
Vill du veta mer om oss? Hälsa då på oss på https://findity.se/
Arbetsuppgifter
Vi är ett kreativt och nytänkande gäng som tillsammans vill göra skillnad genom att driva det digitala samhället framåt och förenkla vardagen för våra medmänniskor. Mycket spännande händer hos oss just nu och vi behöver därför förstärka vårt Ludvikateam med en supportmedarbetare. Som supportmedarbetare arbetar du tillsammans med dina kollegor i en intressant miljö för att ge våra kunder och partners den bästa tänkbara servicen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hjälpa våra kunder och partners med frågor kopplade till vår utläggstjänst Companyexpense. Frågor kommer in via mail, chatt och telefon på svenska samt engelska och kan röra allt från användarfrågor till mer komplexa problem som kräver djupare felsökning. I rollen kommer du även att hålla webbdemos och utbildning för våra nya kunder och partners.
Arbetstider: vardagar 8:00-17:00
Placeringsort: Ludvika
Kvalifikationer
Du kommer att vara vårt ansikte utåt och därför ser vi att du är utåtriktad, flexibel och tycker om att möta nya människor. Som person är du lojal, serviceinriktad, strukturerad och självständig i ditt problemlösande.
Vi söker dig som:
• har en avslutad gymnasieutbildning
• har erfarenhet av arbete i kundtjänst/support alternativt annat arbete som inneburit kundkontakter
• har god datavana och ett tekniskt intresse
• kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av liknande arbete som vi som arbetsgivare bedömer likvärdigt.
I rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet för rollen.
Övrig information
Tjänsten är en provanställning och kommer att tillsättas under våren. Intervjuer är planerade att genomföras i Ludvika under slutet av och början av mars. Går du vidare i rekryteringsprocessen och blir erbjuden anställning kommer du att behöva lämna in utdrag ur ditt belastningsregister.
Ansökan
Vill du också vara med och driva det digitala samhället framåt? Vad roligt! Då vill vi ha in din ansökan senaste den 23/2-2020. Välkommen med din ansökan!
Vid frågor kontakta rekryterande chef Niclas Gunnarsson på niclas.gunnarsson@findity.com eller Linn Skoglund, HR-ansvarig på linn.skoglund@findity.com.