Supportmedarbetare med arabiska eller somaliska språkkunskaper

Supportmedarbetare med arabiska eller somaliska språkkunskaper

Arbetsbeskrivning

I denna roll kommer du att arbeta som Supportmedarbetare till Ubers team. Viktigt för tjänsten är att du talar arabiska eller somaliska samt är kommuniktiv och serviceminded. Har vi träffat rätt? Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Som Supportmedarbetare kommer du att arbeta för för Uber rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. Ubers förarpartners är deras viktigaste kunder, och en supportmedarbetare bör ge dem den bästa supportupplevelsen. I rollen som Supportmedarbetare är du Ubers ansikte utåt för tusentals av deras förare-partners. De letar nu efter en person med starka kommunikations- och problemlösningsförmåga som arbetar med en kund-först-mentalitet. I denna roll förväntas du hjälpa till med nya förarpartners, ge exceptionellt stöd till deras befintliga förarpartners och snabbt anpassa dig i en ständigt växande verksamhet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:
- Gå igenom förarpartners genom introduktionsprocessen och alla verktyg de behöver för att bli framgångsrika på Uber-plattformen
- Ge informationssessioner till grupper av nya förare för att göra dem redo att köra och för att använda appen på rätt sätt
- Hjälpa befintliga förarpartner att felsöka eventuella problem de upplever (t.ex. en försenad betalning)
- Hjälpa till att varumärket Uber-namnet och få förare-partners glada att vara på vägen
- Håll koll på nya Uber-policyer, procedurer och program som påverkar förarpartners
- Bidra med värdefulla insikter från verksamheten för att förbättra förarupplevelsen genom Operations Team

Tjänsten som Supportmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00, start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper svenska och engelska samt arabiska eller somaliska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
- Gymnasieutbildning
- Flytande i svenska och engelska samt arabiska eller somaliska
- Systemvana
- Har körkort

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström, maja.nystrom@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord: 
Kundservice, Support, Supportmedarbetare, Service, Uber, Stockholm, Solna, Adecco, Arabiska, Somaliska

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2023
  • Ansök senast: 15 april 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024