Supportmedarbetare med byggteknisk bakgrund

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi omgående en ny supportmedarbetare med bakgrund inom bygg till produkt och logistikavdelningen i Klippan.


Tjänstebeskrivning:

Att primärt arbeta med att avlasta och supportera produkt- och logistikavdelningen. I tjänsten ingår även att registrerar och korrigera löpande data och att på så vis hantera information om företagets produkter i samband med produktion, inför montage och att produkthantera de tekniska specifikationerna.

Viktiga egenskaper för att klara arbetet är att främst vara lyhörd, engagerad och noggrann i sitt arbete. Det är även viktigt att du har god datorvana och trivs med att supporterar och sammanställa interna underlag. Det är även viktigt att du har en byggteknisk bakgrund för att på så vis kunna upprätta, revidera handlingar och avläsa ritningar i sitt dagliga arbete. Denna bakgrund är även viktigt för att kunna granska, upptäcka och ifrågasätta eventuella fel. På sikt kan en sådan byggteknisk bakgrund även innebära ansvarsområde inom både besiktning, granskningar av nyproduktion och löpande logistikarbete direkt kopplat till produkthantering.

Då organisationen är kundstyrd är det också viktigt med flexibilitet och en god förmåga att prioritera samt en kommersiell förståelse. På så vis är ett socialt och trevligt bemötande mycket viktigt mot företagets kunder. Även att arbetet sker självständigt och aktuell kandidat förväntas vilja och kunna ta ansvar för att driva det löpande arbetat och förbättringsarbete efter uppsatta mål. Vidare så är kandidaten ambitiös och tar ansvar för att leverera kvalitet mot kund och har en förmåga att sätta sig in i kundens situation för att kunna erbjuda den bästa lösningen i ett helhetsperspektiv.

 

Varaktighet: Tjänsten kommer inledningsvis starta i en cirka 4 månaders bemanning, men för rätt person kan uppdraget tänkas fortlöpa under längre tid.

 

Utbildningsnivå; Eftergymnasial utbildning alt. erfarenhet inom byggteknik.

Program: Meriterande med erfarenhet ifrån Filemaker, PowerCad och Officepaketet.

 

Krav: För tjänsten krävs goda språkkunskaper i svenska i både tal och skrift samt att du har körkort.

 

För frågor om tjänsten vänligen kontakta Angelica Fredriksson på tel. 042-210 299. Då vi tillämpar löpande rekrytering omber vi dig att söka omgående. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Ansök via länk nedan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Bemanning
  • Publicerat: 6 oktober 2016

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Uthyrare till Sveaviken PM

Uthyrare till Sveaviken PM

28 november 2024

20 november 2024

Uthyrare

Uthyrare

19 november 2024

Uthyrare till Sveaviken PM

Uthyrare till Sveaviken PM

11 november 2024