Supportmedarbetare med lön som specialkompetens

Arbetsbeskrivning

Som supportmedarbetare hos oss är du en uppskattad lönespecialist med en känsla för teknik och service.

Vi söker dig som kan lön och vill hjälpa våra kunder i Hogias HR och lönesystem. Välkommen att söka tjänsten som Supportmedarbetare på Supportservice i Stenungsund.

 

Om tjänsten

Vi erbjuder dig en varierande tjänst där du kommer att arbeta med supportärenden inom våra HR- och lönesystem på uppdrag av Hogias olika branschbolag. Som du säkert redan har förstått så är vi en support med extra allt! Vi hoppas att du vill vara med och tillsammans med oss fortsätta utveckla vår verksamhet. 

 

Hos oss kommer du:

- Via telefon och mail hjälpa våra kunder med programfrågor
- Utbilda nya medarbetare i "Kundserviceskolan", vår interna skola för supportmedarbetare
- Vidareutveckla din kompetens inom verksamhetens olika system och tekniken som ligger bakom.

 

Vår nya kollega?

Är du ansvarsfull och nyfiken av dig med en vilja att utvecklas? Då är den här supportrollen för dig! Vi tror att du har grundkunskaper inom löneadministration och det är en klar fördel om du gillar teknik då många av våra kunder har komplexa tekniklösningar och frågorna kan handla om tekniska flöden och integrationer till andra system. Då du har mycket kontakt med kunder tror vi att du är pedagogisk och kan kommunicera väl på svenska i tal och skrift. 

Låter detta som din nästa utmaning? Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att skicka in din ansökan! 

 
Hogia Support Services AB
Hogia Support Services AB, en del av Hogia-gruppen, arbetar på uppdrag av Hogias bransch- och produktutvecklingsbolag med support av systemlösningar inom ekonomi-, lön- och personaladministration. Vi är en supportverksamhet med uppdrag att stötta Hogia-gruppens övriga supportverksamheter när dessa har frånvaro i sina ordinarie supportgrupper. Utöver detta så ansvarar vi även för en utbildnings- och introduktionsverksamhet för nyanställda supportmedarbetare samt underhåller och utvecklar ”Kundtorget”, våra kunders digitala supportstöd. 



Om Hogia-gruppen


Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, godsterminaler, revisionsbyråer och fastighetsbolag. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hogia Support Services AB, Support
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 augusti 2023
  • Ansök senast: 17 september 2023

Liknande jobb


Hedera söker löneadministratör!

Hedera söker löneadministratör!

27 november 2024

Löneadministratör till Zalaris!

Löneadministratör till Zalaris!

27 november 2024

27 november 2024