OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hoppa på Tellits spännande resa! Vi är it-företaget i Karlskrona som erbjuder smarta kommunikationslösningar till små och medelstora företag i hela Sverige. Allt via egen molnbaserat tjänst som kunden styr i en app. Genom vår digitala lösning kan de mindre företagen få det som bara stora företag tidigare haft möjlighet till. På Tellit drivs vi av att kunna hjälpa företag få ännu bättre kommunikation med sina kunder och medarbetare.
Du hittar oss i vårt nya kontor på World Trade Center i Karlskrona. Vi växer snabbt och behöver hitta fler medarbetare som vill hänga med på vår häftiga resa. Vi erbjuder alltid högt tempo, personlig utveckling och enorma karriärmöjligheter.
Ansvar och uppdrag 🙋
Ditt allra viktigaste uppdrag är att göra våra kunder ännu mer nöjda - det är grunden till Tellit som företag. Det innebär att du kommer att svara på inkommande samtal, mail och chattar - alltid med fokus på kundnöjdhet. Din specialkompetens kommer att vara försäljning till befintlig kund. Det innebär att du hjälper våra kunder att förbättra sin kommunikation och tar fram anpassade lösningar för att skapa ännu mer kundnöjdhet.
Som en del av Tellits support är du en av våra viktigaste röster utåt och ansvarar för en stor del av kundnöjdheten och relationsskapandet.
Vem är du? 🌟
Social och empatisk
Nyfiken och vetgirig
Lättlärd och självständig
Envis och målmedveten
Hos Tellit får du jobba på ett företag som 🚀
Växer snabbt och är lönsamt
Älskar och drivs av nöjda kunder
Arbetar med egen utveckling av digitala produkter
Är en modern arbetsplats mitt i staden med stark gemenskap
Har trivsel och personlig utveckling som ett av sina högsta mål
Är detta du? Eller någon du känner? Ansök eller tipsa gärna redan idag! ✍️