Supportmedarbetare och Quality specialist till H1 i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Är du pigg, driven och positiv - och dessutom en fena på service - då är det dig vi söker!

Om jobbet
Nu hjälper vi H1 i Helsingborg att hitta nya grymma kundservicemedarbetare!

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att hantera kundförfrågningar främst via telefon men även andra kanaler och arbeta aktivt med service. Det kan handla om befintliga och potentiella kunders avtal, att erbjuda tilläggstjänster samt svara på generella frågor gällande priser, flytt, faktura och avtal. Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni kundservicen för de produkter och tjänster som ingår i ert uppdrag.

Arbetstiden är schemalagd vardagar mellan 07.00-20.00 - och helgar 09.00-18.00. Med reservation för att uppdragen kan förändras.

Du kommer i denna rollen även att arbeta 30% med kvalitetssäkring. Det är därav meriterande om du har arbetat i en kundservice tidigare och vet hur processerna går till. Med kvalitetssäkring innebär det att du medlyssnar på samtal och jobbar för att utveckla processerna på företaget. Resterande 70% sitter du i telefon och med mail och hjälper till med den vardagliga driften.

Om dig:

- Du är målinriktad, flexibel och vill utvecklas.
- Du har lätt för att få kontakt med människor
- Du ser möjligheter även vid utmaningar.
- Talar och skriver flytande svenska och god engelska.
- Du har hög förståelse och kan kommunicera obehindrat på danska (meriterande)


Känns det lockande? Då tycker jag att du ska skicka iväg din ansökan till mig direkt!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2022
  • Ansök senast: 3 juli 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024