Supportmedarbetare till Bonnier News Local

Supportmedarbetare till Bonnier News Local

Arbetsbeskrivning

Vårt kundcenter växer och därför söker vi nu flera nya medarbetare. Våra kunder prenumererar på någon av våra 40 lokaltidningar däribland Nerikes Allehanda och vi supporterar frågor som rör betalningar, prenumerationer, reklamationer och digitalsupport. Hos oss erbjuds du en utmanande roll som utvecklar dig i att skapa resultat genom positiva relationer. En rolig och omväxlande vardag som ständigt sätter ditt lösningsfokus och serviceförmåga på prov. Sök rollen som Supportmedarbetare idag!

Om rollen

Inom Supporten hanterar vi alla inkommande samtal där vi strävar efter en hög effektivitet och kundnöjdhet. Vi hittar lösningar för att skapa långsiktiga kundrelationer. Vi på Bonnier News Local strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget. Du kommer att bli en del av hela kundserviceorganisationen där supporten, backoffice och savedesk ingår. Som kundcentermedarbetare på Supporten arbetar du i ett team på cirka 15 medarbetare.

Exempel på arbetsuppgifter:

-
Ge utomordentlig service till våra kunder

-
Hantera prenumerationsärenden

-
Hantera reklamationer

-
Hantera betalningar

-
Digital support

-
Säkerställa en hög kundnöjdhet


Vem är du?

Vi tror att du som söker är en riktig "doer" som drivs både av att få saker att hända men också av att se resultatet med hög kvalitet. Du har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete, du är flexibel samt älskar förändringar och trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket. Vi värderar personliga egenskaper högt och ser att du är en person som är en relationsskapare. Vi samarbetar ofta mellan varumärken och avdelningar och relationen däremellan värdesätter vi högt.

Din erfarenhet

-
Avslutad gymnasial utbildning

-
Erfarenhet från kundservice och/eller försäljning

-
God IT-kunskap och systemförståelse samt kunskap kring mobila enheter och appar

-
Kunskap inom betalsystem och fakturering ses som meriterande


Övrig information

Tjänsten är en tillsvidareanställning.

Placeringsort Örebro.

Tjänsten är heltid, 40 timmar / vecka

Företaget tillämpar 6 månaders provanställning

Du kommer tillhöra ett team bestående av 15 personer och du rapporterar direkt till din teamchef. På din framtida avdelning jobbar ett gäng engagerade medarbetare som både utmanar och uppmuntrar varandra. Tillsammans sitter på klostergatan 23 i Örebro.

Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier News vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.



Inom Bonnier News värnar vi om det fria ordet och gör skillnad genom journalistik som når och berör många. Vi är Sveriges ledande mediehus med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bonnier News Local
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2021
  • Ansök senast: 18 december 2021

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024