OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som är serviceorienterad supportmedarbetare till ett stort fastighetsbolag i centrala Göteborg!
Det här är ett jobb för dig som är mycket serviceorienterad och har ett IT-intresse. Du kommer att få möjlighet att utvecklas i ett stort fastighetsbolag med placering i centrala Göteborg. Det påbörjas som ett konsultuppdrag för att senare övergå i anställning. Du ingår i ett mindre team och har alla förutsättningar för god upplärning. Det viktigaste är att du sätter service i första rummet.Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Företaget är en mycket uppskattad arbetsplats och du kommer tillhöra IT-avdelningen. Du kommer att få en gedigen introduktion och upplärning för att kunna vara igång på ett mycket bra sätt. Det är ett långsiktigt behov och planen är att det ska övergå i en anställning efter 6 månader.
Dina arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Kunna supporta både internt som externt.
• Hantera olika it ärenden.
• Ansvara för inkommande och utkommande samtal.
• IT-administrativa uppgifter (behörigheter, checklistor, rutinbeskrivningar)
• Skapa och underhålla informationspaket: lathundar/FAQ
• Kunna hantera incidenter
Värt att veta
Du kommer ingår i ett härligt team om 4 personer som hanterar supportärenden för hela företagskoncernen. Tillsammans tar ni ansvar för att det ska fungera och dina arbetstider är kontorstider. Du får väldigt bra förmåner och vi följer självklart kollektivavtalet.
Till att börja med kommer du vara anställd via TNG IT Digital men om det känns bra efter 6 månader kommer fastighetsbolaget bli din nästa arbetsgivare. Startdatum för denna tjänst är under april.
Våra förväntningar
Personen som vi söker har ett genuint serviceinriktat mindset och ett intresse för IT. Du har en gymnasialutbildning helst inom IT men inget krav. Vi ser gärna att du älskar att prata i telefon och sätter mottagaren i första hand. Du är en person som gillar att hitta lösningar på de problem som dyker upp och förstår värdet av att leverera med din förstklassiga servicekänsla.
Ni kommer vara fyra personer som samarbetar och stöttar varandra i de problem som kommer upp och du som person bör vara lättlärd och lösningsorienterad är en självklarhet för dig.
Intresserad?
Välkommen! Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.I steg 2 och tre kommer vi be dig att göra ett par kompetenstester och att genomföra en automatisk videointervju med Tengai. Tengai är en svensk uppfinning, den första i sitt slag, framtagen särskilt för fördomsfri rekrytering och är validerad av forskare. Intervjun med Tengai är en interaktiv upplevelse där Tengai ställer samma kompetensbaserade frågor till dig och alla andra sökanden över video. Dina svar presenteras sedan för ansvarig rekryterare utan att lägga någon värdering vid utseende, ålder, kön, bakgrund, dialekt eller etnicitet. Istället ges du en opartisk och rättvis bedömning av din kompetens i förhållande till den lediga tjänsten. Så att din rekryterare sedan kan träffa dig på rätt grunder. Men allt det här berättar vi om inför din intervju.Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07