Supportmedarbetare till Humanasupporten

Supportmedarbetare till Humanasupporten

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu efter en medarbetare till vår Humanasupport som vill arbeta tillsammans med ett härligt och drivet gäng på Humanas Örebrokontor.


Om tjänsten

I vår support kommer du arbeta med att ge bästa tänkbara service till våra medarbetare och kunder. Dina arbetsuppgifter kommer i första hand innebära support för användarna av vårt schema- och tidrapporteringssystem FAST samt hantering av olika typer av lönefrågor. 

Humanasupporten, som består av fyra engagerade medarbetare och en gruppchef, tillhör Humana Assistans Löneavdelning. Där arbetar ytterligare ca 20 löneadministratörer, en gruppchef, två superuser och en lönechef.


Vem är du?

Vi söker dig som är systemkunnig och har ett brinnande intresse för service. Du har erfarenhet av- och kunskap om självständig ärendehantering. Har du tidigare arbetat med systemen Easit, Agresso eller FAST är det ett plus.

Som person är du lösningsorienterad och du trivs med att hjälpa till. Eftersom du kommer att hålla mejl- och telefonkontakt med våra medarbetare och kunder är det viktigt att du är serviceinriktad och har en god kommunikationsförmåga. Periodvis innebär arbetet hög belastning, vilket ställer höga krav på flexibilitet och engagemang.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till kollegor och aktivt arbeta för ett bra samarbetsklimat.


Att jobba på Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.

Vill du veta mer om vad som händer hos oss på Humana, besök vår hemsida: www.humana.se 


Vad händer nu?

Anställningen är en visstidsanställning till och med 31 augusti 2024, med önskat tillträde så snart det är möjligt. Arbete heltid, dagtid, måndag till fredag. Placeringsort Örebro. Sista ansökningsdag är den 22 december 2023. Vi hanterar ansökningar löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.


Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2023
  • Ansök senast: 22 december 2023

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024