OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du service och triggas av att hitta lösningar på kunders problem? Vi söker en ny stjärna till vårt supportteam som vill vara med och underlätta vardagen för våra kunder. Tjänsten är på heltid på vårt huvudkontor i Arboga och du blir en del av ett härligt team som bryr sig om varandra och har kul på jobbet.
Patrick Valdnersson, som är en del av teamet, beskriver jobbet så här:
“Det bästa med att jobba på Infobric Fleet är den fina kulturen – det är en bra mix mellan professionalitet och en avslappnad stämning. Alla jobbar mot samma mål och man kan ta tag i vem som helst på kontoret om man har några funderingar. Supportteamet är väldigt sammansvetsat, alla backar upp och stöttar varandra när det behövs. Vi har väldigt roligt ihop, både tuffare dagar och “enklare” dagar när allt bara flyter på.”
Vad kommer du att göra?
Vår målsättning är att ge världsklassig service och support från början till slut till våra kunder som främst finns inom anläggnings-, service- och byggbranschen. Tillsammans med dina kollegor är du ansiktet utåt och ansvarar för den löpande kontakten med våra produktanvändare genom att svara på inkommande mejl, samtal och chat.
Ärendena är av olika karaktär och kan ibland lösas snabbt och enkelt och ibland kräva mer tid och problemlösningsförmåga. En den av arbetet innebär också att våga tänka nytt och utveckla nya sätt att underlätta för våra kunder att själva hitta lösningar.
När du börjar hos oss får du en ordentlig introduktion där du får sitta med en kollega och lära dig om våra produkter, system och hur du bemöter våra kunder på bästa sätt. Vi är ett tight team på 6 personer som alltid finns nära och hjälper varandra när det behövs.
Vem är du?
För oss är inte din erfarenhet avgörande – vi letar efter rätt person med driv och ett positivt mindset. För att trivas hos oss och med rollen tror vi att du:
Är kundfokuserad, gillar att jobba med människor och är bra på att bygga relationer
Är bra på att kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska (och behärskar engelska)
Har en hög energinivå och förmåga att hantera ett högt tempo när det behövs
Är prestigelös, lösningsfokuserad och får energi av att hjälpa kunder och kollegor
Har ett intresse för teknik och digitala verktyg
Det är självklart ett plus om du tidigare jobbat med service och har erfarenhet av att jobba med support via dator och telefon.
Om oss
Vi är ett nordiskt marknadsledande SaaS företag som skapar enkla lösningar på svåra problem. Detta uppnår vi genom våra tjänster som förenklar hanteringen av fordon, maskiner, utrustning och verktyg för företag på den nordiska marknaden. Med våra över 100 000 kunder är vi med och driver stora delar av samhällets digitala utveckling.
Hos oss får du möjligheten att arbeta med spännande SaaS-tjänster i en bransch som ständigt utvecklas. Medarbetarnas välmående är otroligt viktigt för oss och du kommer ha chefer och kollegor som stöttar och hjälper dig längs vägen. Vi erbjuder alla anställda friskvårdsbidrag och har kollektivavtal med avsättning till tjänstepension.
Vill du bli en del av vårt team?
Då är du varmt välkommen med din ansökan. Urvalet sker löpande.
Slå gärna en signal till rekryterande chef Emil Nilsson på 070-778 77 54 eller HR-chef Rebecka Caballero på 070-864 44 56 så berättar vi mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss