OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vilka är det som söker?
För dig med intresse för innovation och teknik finns nu möjligheten att bli en del av ett spännande företag, grundat av en välkänd techprofil. Det relativt nystartade bolaget har utvecklat en teknisk produkt som används av både privatpersoner och företagskunder och sprids nu på den svenska och amerikanska marknaden. Siktet är inställt på att utvecklas i flera länder och huvudkontoret flyttades nyligen till tech-centrumet Silicon Valley. I takt med att företaget expanderar behöver de nu förstärka sitt supportteam med ytterligare en medarbetare på Stockholmskontoret, centralt beläget med utsikt över hela stan. Här jobbar ett ungt och drivet gäng som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet.
Vad kommer du att göra?
Som supportmedarbetare bemöter du kunder via telefon, mejl och chatt på företagets hemsida. Det kan handla om frågor från kunder som behöver hjälp med problem som rör olika tjänster och produkten, men även kontakt med nya kunder för att se till att de kommit igång ordentligt och att allt fungerar som det ska med deras nya produkt. I dessa lägen är du kundernas första kontakt med företaget och strävar efter att ge dem bästa möjliga service.
Vem är du?
Avgörande för att lyckas och trivas i denna roll är ett genuint intresse för service och teknik. Här får du stor användning för din sociala förmåga samt viljan att förstå och hjälpa andra människor. Vi tror att du har ett tekniskt intresse som gör att du gärna vill lära dig hur företagets produkt fungerar och kunna förmedla denna kunskap till företagets kunder. För dig som är driven och ambitiös finns stora möjligheter att växa och utvecklas i takt med att företaget fortsätter att expandera.
Stämmer det här in på dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Kravprofil
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundbemötande, gärna via telefon
• Teknikintresserad
• Goda kunskaper inom MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Goda kunskaper i tal och skrift på norska
Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Lockas du av teknik och innovation? Drivs du av att erbjuda service i världsklass? Vill du arbeta på ett ungt och expanderande företag där dina ambitioner kan omvandlas till utvecklingsmöjligheter? Läs då vidare!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 35280EH i ämnesraden.
Kontakt
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se