OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Supportmedarbetare till Kista
Vår kund befinner sig nu i stark tillväxt och står inför spännande utmaningar. Därför söker vi nu supportmedarbetare till vår kund med placering i Kista.
Tycker du om att arbeta med support och administration, agera problemlösare och ha kundkontakt? Är du samtidigt en noggrann och produktiv lagspelare med intresse för data och teknik? Då är det här uppdraget för dig!
Om tjänsten
OnePartnerGroup söker för kunds räkning personer som ska arbeta med administration och ordersupport hos vår kund i Kista. Tjänsterna är längre konsultuppdrag och du kommer att bli anställd av OnePartnerGroup. Är du rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kunden på sikt förutsatt att alla parter är nöjda. Uppdraget väntas tillsättas så snart som möjligt vilket innebär att urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Arbetsuppgifter
Du kommer huvudsakligen arbeta med orderadministration där du följer upp och säkerställer effektiv leverans på inkomna ordrar av främst IT produkter. Du hanterar inkommande ärenden främst via det interna ärendehanteringssystemet samt via mejl och telefon. Du kommer att tillhöra ett team som har fokus på orderadministration och leverans av IT-produkter till externa kunder. För att lyckas i rollen bör du som person vara strukturerad, driven och gilla att jobba mot uppsatta mål samtidigt som det är viktigt att du är en lagspelare som ser laget för jaget och att du hanterar att arbeta i kontorslandskap.
Vi söker dig som
Har erfarenhet av administration och kundkontakt där du använt dator och telefon som arbetsverktyg. Vi ser med fördel att du har god systemvana och viss erfarenhet av att jobba i Excel. Har du erfarenhet från serviceyrken, Kundtjänst, kundsupport och/eller försäljning sedan tidigare så är det meriterande.
Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och gillar att få uppgifter utförda. I tjänsten kommunicerar du främst på svenska men även engelska, det är därför viktigt att du har goda kunskaper inom dessa språk.
Kriterier
- Godkända gymnasiebetyg
- God dator/system-vana
- Erfarenhet av kundtjänst/support sedan tidigare är meriterande
* Omfattning: Heltid, måndag - fredag
* Placering: Stockholm (Kista)
* Start: Omgående efter överenskommelse
Välkommen in med din ansökan!