OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SUPPORTMEDARBETARE TILL KLARAVIK
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som supportmedarbetare hos Klaravik kommer du ha mycket kontakt via telefon och mejl med såväl svenska som utländska kunder för att säkerställa att deras frågor blir besvarade. Du blir en del av ett härligt team som tillsammans jobbar engagerat med att lösa ärenden för våra kunder, för bästa möjliga totala kundupplevelse hos Klaravik. Tempot är högt och du kommer att behöva hantera flera ärenden samtidigt. Problemlösning är en stor del av din vardag och du har även stort ansvar över dina egna arbetsuppgifter vad gäller beslutsfattning och ansvarsområden.
Allt för att fortsätta skapa världens bästa kundsupport!
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är en stjärna på service och som trivs med telefonen och datorn som arbetsredskap. Du är prestigelös, nyfiken och lösningsorienterad.
Du är duktig på att uttrycka dig i så väl tal som skrift på svenska och engelska och det kommer naturligt för dig att göra det där lilla extra för att kunden ska få en så bra upplevelse som möjligt.
Har du tidigare arbetat med kundsupport och har erfarenhet av Zendesk eller annat system ser vi det som meriterande.
.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som supportmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Adam Fransson Mörk på via 0738-617253 eller adam.f.mork@eterni.se. Varmt välkommen med din ansökan!