OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SUPPORTMEDARBETARE TILL KLARAVIK
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som supportmedarbetare på Klaravik ser du till att svara, hjälpa och förklara för kunder, både svenska och utländska, över telefon och mejl. Du blir en del av ett härligt team som tillsammans jobbar engagerat med att lösa ärenden för bästa möjliga kundupplevelse på Klaravik. Tempot är högt och du kommer att hantera och sortera flera ärenden samtidigt. Problemlösning är en stor del av din vardag och du har stort ansvar för dina egna arbetsuppgifter, där du även till viss mån fattar beslut. Allt för att vi tillsammans ska skapa världens bästa kundnöjdhet!
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är en stjärna på service och som trivs med telefonen och datorn som arbetsredskap. Du är prestigelös, nyfiken och lösningsorienterad.
Du är duktig på att kommunicera och att formulera dig både över telefon och i text, oavsett om det handlar om svenska eller engelska. Du drivs också av att göra det där lilla extra för kunden – något som kan göra verklig skillnad i den samlade kundupplevelsen.
Har du tidigare arbetat med kundsupport och har erfarenhet av Zendesk eller annat kundhanteringssystem är det meriterande.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som supportmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult på Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!