OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SUPPORTMEDARBETARE TILL KUND
ARBETSUPPGIFTER
Som supportmedarbetare hos vår kund kommer du att arbeta i en trevlig och öppen miljö där ditt primära fokus ligger på att svara på supportärenden via telefon och mail. Ni arbetar tätt tillsammans i teamet men du har även stort ansvar över dina egna arbetsuppgifter vad gäller beslutsfattning och ansvarsområden. Här arbetar vi i ett högt tempo och har alltid många ärenden igång samtidigt och problemlösning är en stor del av din vardag. Du kommer bli en del av ett prestigelöst team på en arbetsplats där det är högt i tak och där gemenskap i kombination med möjlighet att påverka präglar atmosfären.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är en stjärna på service och som trivs med telefonen och datorn som arbetsredskap. Som person tror vi att du är prestigelös, nyfiken och lösningsorienterad. Vidare tror vi att du är duktig på att uttrycka dig i så väl tal som skrift och det kommer naturligt för dig att göra det där lilla extra för att servicen ska bli så bra som möjligt. Har du tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete är det meriterande. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som supportmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund. Efter 6 månader har vår kund för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Adam Fransson Mörk på via 0738-617253 eller adam.f.mork@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!