Supportmedarbetare till livsmedelskedja i Solna

Supportmedarbetare till livsmedelskedja i Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet inom kundservice och support och brinner du för service? Beskriver du dig dessutom som positiv, initiativtagande, noggrann? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker nu en serviceinriktad supportmedarbetare till ett längre konsultuppdrag till en välrenommerad dagligvarukedja med placering i Solna. 
 Varmt välkommen med din ansökan redan idag! 

Uppdraget kommer att börja med en utbildning tillsammans med teamet med start i slutet av augusti. Uppdraget pågår initialt till augusti 2023. Kunden arbetar i regel 3 dagar på kontoret och 2 dagar remote. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Företaget kommer under hösten att byta ut sitt e-handelssystem. Detta ska ske på 350 butiker där målet är att migrera 30 butiker i veckan. Rollen innebär support till butikerna under migreringen. Du kommer jobba med många kontaktytor bland handlare och inom företaget vilket ställer krav på lyhördhet. Du kommer i din roll att arbeta och samverka med stora delar av e-handelsorganisationen för att tillsammans skapa ett förstklassigt affärsstöd. Arbetet innefattar daglig kontakt med butikspersonal via telefon och mejl.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är positiv, initiativtagande, noggrann, matintresserad och utåtriktad. Du är bekväm med arbete i en organisation som emellanåt präglas av högt tempo och arbetsbelastning och du har förmågan att skapa struktur och ordning. Du fångar möjligheter till förbättringar och du har höga krav på kvaliteten i ditt eget arbete. Du noggrann, strukturerad och har en högt utvecklad förmåga att dokumentera arbetssätt, rutiner och processer samt att sprida kunskap effektivt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och som kollega är du ansvarstagande, organiserande, positiv, nyfiken, social, matintresserad och öppen för att lära dig nya saker. 

• Du har arbetat och är kompetent inom områdena kundservice och support.
• Har butikserfarenhet, har du själv plockat varor i butik så är det starkt meriterande
• Du har ett bra kundbemötande – både skriftligen och via telefon – och din personliga servicenivå är hög.
• Du har mycket goda kunskaper i svenska – både tal och skrift – och goda kunskaper i engelska.
• Du är bekväm och kunnig i användande av Microsoft Office-produkterna (Outlook, Word, Excel, Powerpoint).
• För att trivas i denna roll bör du uppskatta att arbeta i en föränderlig miljö och ta eget ansvar.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2022-08-17, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef: katja.karlsson@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2022
  • Ansök senast: 17 augusti 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024