OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu till vår kund, en innovativ mobiloperatör, en Support & kundtjänstmedarbetare som vill vara med och utveckla deras tjänst och ge support till vår kunds kunder/medlemmar. Vår kund ingår i en större koncern inom telekombranschen och specialiserar sig inom kostnadseffektiva abonnemang riktade mot en yngre målgrupp.
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Som support & kundtjänstmedarbetare hos vår kund arbetar du med support av kunder/medlemmar. Vår kund ingår i en större koncern inom telekombranschen och specialiserar sig inom kostnadseffektiva abonnemang riktade mot en yngre målgrupp. Du är vår kunds röst mot deras
användare och medlemmar och du kommer jobba tätt med olika funktioner, både tekniskt och affärsdrivet.
Du kommer arbeta både högt och lågt, där du ena stunden kan chatta med en kund/medlem och lösa ett konkret problem, för att momentet efter arbeta kreativt med
långsiktiga förändringar.
Utbildning
Det är meriterande om du har en teknisk utbildning, men inget krav.
Erfarenhet
Du har dokumenterad arbetslivserfarenhet inom support eller teknisk felsökning i minst 1 år samt ett
tydligt intresse för att göra saker bättre.
Personliga kvalifikationer
För att lyckas i rollen som support & kundtjänstmedarbetare har du ett stort tekniskt intresse och är orädd för att lära dig nya saker.
Du är självgående och resultatinriktad, tar mycket egna initiativ och har förmåga att själv prioritera de viktigaste insatserna.
För att göra ett bra arbete krävs god användarförståelse, teknisk nyfikenhet, stark lösningsvilja och samarbetsförmåga.
Lön och anställningsvillkor
Lön enligt ök. Tillsvidare
Ansökan
Intervjer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum.
Startdatum
Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Andersson
Emma Pelarhagen
Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson
Claudia Bellagamba
Johan Sjöstrand
Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson