Supportmedarbetare till Modexa

Supportmedarbetare till Modexa

Arbetsbeskrivning

Hundratusentals lägenheter i Sverige står inför renoveringsbehov. På Modexa vill vi hjälpa landets bostadsbolag att tänka smart, effektivt och hållbart, och därmed undvika hyreshöjningar som skulle göra bostadssituationen ohållbar för många människor.

Vill du vara med på vår resa där vi utvecklar framtidens renoveringskoncept och visar att det är möjligt att renovera Sveriges hyresrätter medan livet pågår? Nu söker vi dig som med energi, glädje och positivitet vill bli en viktig kugge i vår support.

Om tjänsten

Som supportmedarbetare på Modexa ansvarar du för att leverera god service till våra kunder bostadsbolagen och deras hyresgäster, samt våra externa partners och kollegor. Du kommer agera som spindeln i nätet i vår leveransprocess, med många intern och externa kontaktytor. Du blir en viktig kundkontakt, och därmed även en viktig representant för Modexa.

Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att hantera alla typer av supportärenden från våra kunder och externa partners. Dagligen kommer du hantera ärenden och besvara frågor kopplat till leverans- och montagetider, fakturafrågor, hantera reklamationer och avrapporteringar. Du kommer även arbeta med bevakning och uppföljning av leveransprecision. Förutom alla externa och kundrelaterade kontakter, så har du även nära samarbete med orderavdelning, produktion, utleverans, entreprenad och sälj. 

Viktigt i rollen som supportmedarbetare är att du tar initiativ, ansvar och driver dina ärenden från start till mål och ger snabba och korrekta återkopplingar till både kunder och kollegor. Ofta handlar det om problemlösning, ibland av enklare sort och ibland är det ett gediget detektivarbete.

Då Modexa är ett företag i stark tillväxt och i takt med att nya behov skapas så kommer du även vara delaktig i att utveckla våra supportprocesser, rutiner och administration.

Du rapporterar till vår supportchef och din arbetsplats blir Tunbytorp i Västerås. Din arbetstid är vardagar 08:00-17:00. 

För att lyckas i rollen som supportmedarbetare så behöver du givetvis vara serviceinriktad, men även ha huvudet på skaft och vara kvicktänkt, jobba med högt engagemang och en god samarbetsvilja. Du har en otrolig förmåga i att arbeta strukturerat och du gillar att ha många saker på gång samtidigt. Självklart är du även förtroendeingivande både mot kund, hyresgäst, montör och kollegor och du har även en stark integritet.

Vi utgår från att du har erfarenhet från likande arbetsuppgifter. Givetvis har du även en god förståelse för processer, affärs- och MPS-system.



Vi erbjuder dig en personlig utveckling i ett tillväxtföretag. Vi förväntar oss att alla engagerar sig i företagets framtid. Om du har ett starkt driv och har viljan att utvecklas, då är du rätt person för Modexa!

Modexa tar ett helhetsansvar för renovering av lägenheter med fokus på Hållbarhet - På riktigt, enligt strategin vi benämner Stegvis renovering. Återbruk, prefabricerade koncept, industriell effektivitet och kvarboende hyresgäster gäller i alla uppdrag.

Modexa är ett privatägt bolag som bistår kunderna med stöd i omställningen av deras underhållsstrategier, förstudier och underhållsplanering samt genomförande av renoveringsprojekt och löpande underhåll. Modexa är en rikstäckande organisation som ansvarar för hela kedjan; från lägenhetsanpassad produktion och logistik till installation i över 12 000 lägenheter årligen. Detta kallar Modexa Renovering medan livet pågår.

1998 startade det som idag är Modexagruppen och som består av Modexa AB, Modexa Kök, Modexa Bad & Modexa Bostadsförädling. Läs mer på www.modexa.se

Låter detta intressant för dig?

I alla N&L’s rekryteringsprocesser blir du testad. Både på ett logiskt och personligt plan. Med hjälp av Alva Labs genomför vi en objektiv rekryteringsprocess. Testerna tar ungefär 10–20 minuter vardera.

Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se eller genom knappen nedan, snarast. Urval och intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras gärna av Marie hos Norén & Lindholm på 070-77 88 156

Välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norén & Lindholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2022
  • Ansök senast: 24 april 2022

Besöksadress

Kopparlundsvägen 3
None

Postadress

Kopparlundsvägen 3
Västerås, 72130

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024