OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vår samarbetspartner växer och söker nu en driven medarbetare till servicedesken. I denna roll jobbar du parallellt mellan effektiv problemlösning och god kundservice mot både nya och befintliga kunder. Support och inkommande ärenden drivs idag främst över telefon, mejl samt fjärrstyrning utifrån kundens behov.
Här erbjuds varierande arbetsuppgifter, som bland annat omfattas av problemlösning samt hantering inom Office 365, Windows Server, printer support, lösenordshantering samt uppstart av användarkonton.
I denna roll kommer du att ingå i ett tekniskt kompetent team på sju medarbetare. Tjänsten utgår från kundens trevliga kontor beläget i Karlstad.
Din kompetens
Vi söker nu dig som är en nyfiken problemlösare och som har ett genuint intresse för teknik.
- Du är en hjälpsam lagspelare i grunden men är samtidigt självständig och initiativtagande i ditt arbete
- Som person är du service minded och lösningsorienterad
- Du är ansvarfull i dina åtaganden och arbetar strukturerat
- Du kommunicerar obehindrat och professionellt på svenska, såväl i tal som skrift
Har du idag erfarenhet från teknisk-helpdesk, servicedesk eller kundtjänst ses detta som meriterande för denna tjänst.
Övrigt
Lön: Fast månadslön
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid
Placeringsort: Karlstad
Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!
Om Procruitment
Procruitment grundades med visionen om att vara en karriärbyrå genom att förena attraktiva arbetsplatser med människor som delar samma mål och visioner. Med fokus på att bygga långsiktiga relationer skapar vi tillväxtmöjligheter för våra kunder och karriärmöjligheter för människor verksamma inom Tech.
Oavsett om du är ledare, specialist eller ny i branschen så är vi din karriärbyrå genom hela yrkeslivet.
Välkommen till Procruitment - Power to grow!