Supportmedarbetare till spännande uppdrag i Trondheim

Supportmedarbetare till spännande uppdrag i Trondheim

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad, lagspelare med IT-intresse, har utbildning inom IT eller erfarenhet inom support?
Då är det dig vi söker!


Diglify söker nu personal för kommande supportuppdrag i Trondheim, Norge.
Som anställd hos Diglify är du anställd hos oss och jobbar hos vår kund i Trondheim. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Kunden har en 24/7-kundtjänst, så varierade arbetstider förekommer.
Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ort: Trondheim


Kvalifikationer
Avslutad gymnasieutbildning.
Meriterande är om du tidigare arbetat med support.
Erfarenhet av användning av ärendehanteringsverktyg, till exempel ServiceNow, är en fördel



Ansvarsområde
Bistå kundens slutanvändare vid fel, behov av information etc.
Hantera förfrågningar i flera olika kanaler, såsom självbetjäningsportal, telefon, chatt, e-post
Genom dialog med användaren få information för vidare ärendehantering
Informations-/kommunikationsuppgifter i samband med att någon anger missförhållanden
Lösa eller vidarebefordra förfrågningar
Bidra till förbättrings- och effektiviseringsarbete i supporttjänsten
Kontinuerligt arbete med utveckling av kundens kunskapsdatabas och andra aktiviteter för att öka graden av självbetjäning



Generös lön, villkor och förmåner.
Boende i Trondheim finnes till förmånligt pris.
Arbetsuppgifterna kan komma att variera och styrs av kundens behov.
Välkommen med din ansökan!
work@diglify.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Diglify Trondheim
  • 20 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2022
  • Ansök senast: 21 december 2022

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024

19 november 2024