Supportmedarbetare till Svensk e-identitet AB

Arbetsbeskrivning

Supportmedarbetare
Lockas du av att vara en del av ett företag där man dagligen arbetar med innovativa systemlösningar och tjänster? Trivs du i en miljö där frihet under ansvar, kundkontakt och problemlösning står i fokus? Har du erfarenhet att arbeta med supportärenden, då kan detta vara en roll för dig. 

Vi söker nu en driven supportmedarbetare till vår kund Svensk e-identitet AB.

Uppdragsgivare: Svensk e-identitet AB

Ort: Uppsala

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning:
Du kommer att ansvara för ärendehanteringen i flera administrativa system och sköta allt från nyregistrering till ändringar och avslut. Vidare kommer du att arbeta med certifikatsutgivning till personer och organisationer. Utöver ovan nämnda innebär arbetsuppgifterna att:

• hantera inkommande samtal och mejl
• ge teknisk support och ansvara för felsökning
• sätta behörigheter och utfärda yrkeslegitimationer
• förvalta och vidareutveckla tjänster och processer genom projekt
• genomföra internrevisioner
Företaget har lokaler på Svartbäcksgatan, gågatan i centrala Uppsala. Flexibel arbetstid tillämpas och du kommer i samråd med din chef att styra din arbetstid till viss del.

Kvalifikationer:
Vi söker dig med god datorvana och som har lätt för att sätta dig in och lära dig nya system. Det är meriterande om du har arbetat som förvaltare eller systemsupportmedarbetare tidigare. Vi förväntar oss att du har en god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Som person ser vi gärna att du är både strukturerad, noggrann och har en utmärkt administrativ förmåga liksom kan ta initiativ och få saker gjorda. Vi förväntar oss vidare att du som supportmedarbetare har stort fokus på kvalitet, intern och extern kommunikation samt och har en förmåga att skriva och kommunicera med olika målgrupper. Då tjänsten innebär arbete med tunga administrativa uppgifter parallellt med att du hanterar inkommande samtal och mejl är du stresstålig och klarar av att arbeta i en miljö där du ständigt blir avbruten och där du tvingas att skifta fokus. Utöver detta är du en lagspelare som samarbetar väl med dina kollegor.

Organisationsbeskrivning:
Svensk e-identitet AB är specialiserade på lösningar för inloggning och signering till alla former av webbplatser, organisationer och applikationsleverantörer. Traditionellt levereras den här formen av lösningar som krångliga och dyra produkter men Svensk e-identitet tillhandahåller allt som lättillgängliga tjänster.

Svensk e-identitet AB har från starten ägts till hundra procent av grundarna. Under 2008 och 2009 var fokus att utveckla de tjänster som började erbjudas kunderna under inledningen av 2010. Sedan dess har tjänsterna implementerats hos ett stort antal kunder inom ett mycket brett spektrum av branscher. Vid inledningen av 2013 sysselsatte företaget 15 personer men rekrytering av rätt specialistkompetenser pågår fortlöpande.

Sista ansökningsdag: 2017-04-12, urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan omgående.

För information: vänligen kontakta rekryterare Jonna Wenngren, 072 988 90 42.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 29 mars 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Säljplanerare till Pågen

Säljplanerare till Pågen

1 november 2024

31 oktober 2024

31 oktober 2024