Supportmedarbetare till Toyota Sweden

Supportmedarbetare till Toyota Sweden

Arbetsbeskrivning

Toyota Sweden AB är ett Sälj- och Marknadsbolag med övergripande ansvar för nybilsförsäljning och servicemarknad för Toyota och Lexus på den svenska marknaden.

Dina Arbetsuppgifter

På Toyota står vi för produkter av yttersta kvalitet och vi strävar alltid efter att erbjuda våra återförsäljare, verkstäder och kunder högsta möjliga service. För att stärka vår Kunden Först strategi och effektivisera kommunikationen mellan Toyota Sweden, våra Återförsäljare och kunder söker vi ytterligare en medarbetare.

Huvudfokus är att koordinera kommunikationen mellan oss, våra kunder och Återförsäljare.

Teamet består av 6 personer och utgör den större delen av kontaktytan mellan Toyota Sweden, våra återförsäljare och våra kunder. Din uppgift är att hjälpa och vägleda både slutkunder och återförsäljarledets personal både inom försäljning och service till rätt information. Det är gruppens ansvar att vid behov eskalera frågor till rätt avdelning och att svaret återkopplas till frågeställaren. Du arbetar med telefon och via mail och dokumenterar allt i vårt ärendehanteringssystem.  Vi arbetar med ständig förbättring ”Kaizen” och du kommer att vara delaktig i att analysera statistik för att identifiera förbättringsområden.

Tjänsten är placerad vid Toyotas huvudkontor i Sundbyberg.
Din profil

Vi tror att du som söker har erfarenhet från att arbeta med kunder och du har i ditt arbete daglig kontakt med kunder samt att du behärskar både svenska samt engelska i tal och skrift. Du är en van dator- och systemanvändare och har goda kunskaper i MS Excel. Kunskap om konsumentlagstiftning och fordonsbranschen är meriterande.

För att passa in i vårt härliga gäng är du en social och positiv person som gillar utmaningar. Du tycker om att arbeta strukturerat inom fastställda rutiner och processer. Du har lätt för att samarbeta och gillar att kommunicera med alla typer av personligheter och avdelningar. Du är uthållig och flexibel beroende på vem du kommunicerar med.
Vi erbjuder

Ett roligt, utvecklande och fartfyllt arbete i en stor internationell organisation. Du kommer att vara delaktig i utvecklingen av teamet.

 

Tjänsten är ett tillsvidare konsultuppdrag och du kommer att vara anställd av Training Partner som driver supporten åt Toyota Sweden. Denna rekrytering är ett samarbete med Nav1rekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryterare Oscar Kuczkowski på 0708 380 370.

 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Oscar Kuczkowski
08 4102 1234

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nav1Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2021
  • Ansök senast: 5 juni 2021

Besöksadress

Nybrogatan 34 2 tr
None

Postadress

Nybrogatan 34 2 tr
Stockholm, 11439

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024