Supportmedarbetare till växande telekombolag!

Supportmedarbetare till växande telekombolag!

Arbetsbeskrivning

Nu letar vi efter dig som vill bli en del av Trecoms framgångssaga och vill leverera service i världsklass.

Trecom är ett växande bolag inom telekom-branschen där vi idag kan erbjuda samtliga operatörers tjänster och produkter.

För oss handlar det om att förstå vardagen hos människorna som arbetar hos våra företagskunder.

Alla är vi olika och har olika behov. Vi lyssnar och lär känna våra kunder för att skapa långsiktiga relationer.

Vi identifierar behovet för att vid upphandling av en telefonilösning kunna rådgiva kunden helt oberoende, oavsett om det gäller förlängning av befintlig lösning eller byte till ny operatör. Vi hjälper kunderna att få det bästa för just deras verksamhet och efter deras behov.

Som supportmedarbetare kommer du att svara våra kunder och kollegor på mail samt inkommande samtal, i ärenden som exempelvis avser fakturafrågor, justering av växelinställningar, felsökning av växlar, beställningar utav nya abonnemang och mycket mer.

Vi ansvarar för samtliga ärenden ända in i mål och säkerställer såväl lösning som kundnöjdhet. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service.

Vi letar efter dig som,

Är nyfiken, självgående och noggrann

Förstår vikten utav god service

Har god kommunikationsförmåga i skrift och tal på svenska och engelska

Har tidigare erfarenhet från någon typ av service- eller säljyrke

Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra för kunden

Har god samarbetsförmåga med kollegor

Teknisk kompetens och erfarenhet inom telekom är meriterande, men ej krav.

Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av personlig utveckling.

Obehindrad svenska i tal och skrift är ett krav.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Trecom
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024