OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Supportmedarbetaren som sökes till kunden skall hjälpa medarbetarna med att lösa IT-relaterade problem och beställningar. Det innebär att ge intern support inom it, telefoni och konferensteknik. Kanalerna som används är telefon, e-post och en supportportal. Du kommer agera som en "1st line" där du löser enklare ärenden, och dispatchar svårare ärenden till våra leverantörer eller tjänsteområdesansvariga på IT-enheten i Sollentuna. Servicedesk är en SPOC (single point of contact) och således en väg in för kommunens alla användare. Den som kommer till oss behöver ha en hög serviceförmåga och flexibilitet, och även kunskap i supportarbetet.
För detta uppdrag ser vi därför att du har:
erfarenhet av att ge teknisk support i en helpdesk/servicedesk
praktisk erfarenhet av administrativt arbete och hantering av Acrive Directory
praktisk erfarenhet av PC-hårdvara, telefoner och felsökning
Det är fördelaktigt om du bland annat har:
några månaders erfarenhet av supportarbete
erfarenhet av Microsoft Identity Management, SCCM och Azure AD
erfarenhet av arbete i Office 2016 och Office 365
Denna tjänst har sin utgångspunkt i Sollentuna, Stockholm och avser en heltidstjänst.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.