Supportoperatör som uppskattar kundkontakt!

Arbetsbeskrivning

Är du tekniskt intresserad och gillar att arbeta med problemlösning? Uppskattar du när du får ha mycket direktkontakt med användarna? Vill du dessutom ha en meriterande arbetsgivare högst upp i ditt CV? Då ska du läsa vidare! Perido söker en person till ett välkänt svenskt företag verksamt i finansbranschen. Företaget har en marknadsledande produkt för handel med värdepapper. Lokalerna är placerade mitt i centrala Stockholms vackra miljöer. I tjänsten som Supportoperatör jobbar du med att lösa supportärenden via telefon, mail men framförallt direkt på plats! Du kommer att sitta i ett kontorslandskap mitt i verksamheten och ärendena inkluderar enklare klientproblematik - inom såväl hård- som mjukvara. Det kan handla om mus och tangentbord som inte fungerar, Internetuppkopplingen som strular eller någon som behöver hjälp med backofficesystemet eller annan intern programvara. Kravprofil - Minst gymnasial utbildning med inriktning data - Arbetslivserfarenhet av IT-support - Goda kunskaper i Windows - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en social person som uppskattar en tjänst där du får ha mycket kundkontakt och du har förståelse för stressade användare. I ditt arbete har du en god prioriteringsförmåga, kan hantera flera ärenden parallellt och du gillar när det finns mycket att göra. Slutligen har du ett brett tekniskt intresse och en nyfikenhet inför nya olösta problem!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 november 2010
  • Ansök senast: 22 december 2010

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


IT-administratör

IT-administratör

15 november 2024

Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024