OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Easit är ett svenskt företag som utvecklar programvaror för organisationer som levererar service och support, både internt och externt. Produktportföljen omfattar bland annat Helpdesksystem, ITIL stödsystem, system för tidredovisning och projektuppföljning, anläggningsregister, order och inköp, sälj och marknadsstöd, avtalshantering, och Easits integrationsplattform. Easit har levererat över 250 system till stora och medelstora organisationer inom bland annat läkemedelsindustrin, tillverkandeindustri, utbildningssektor och offentligverksamhet. Vi lägger stor vikt vid att bygga långa relationer med våra kunder. Till vår Service Desk i Solna som idag består av 2 personer söker vi nu supportpersonal som vill vara med och leverera Sveriges bästa support. Vi har idag mer än 98 % nöjda kunder enligt vår senaste kundundersökning. I supporten arbetar vi med att registrera och lösa ärenden via telefon, mail och även viss remote support. Vi tror att du har flera års erfarenhet av problemlösning och att ge support kring liknade produkter. Ett stort intresse kombinerat med ett serviceinriktat sätt är viktigt för att trivas i denna roll. Utöver att lösa problem kommer du även att dokumentera och dela med dig till dina kollegor av dina kunskaper och erfarenheter. Då vi arbetar i en arbetsmiljö med högt tempo är det viktigt att du har förmåga att strukturera och prioritera våra kunders behov samt att alltid leverera den bästa supporten. Vi söker dig som har: - goda kunskaper kring liknade produkter - goda kunskaper i engelska både i tal och skrift. - stort kundfokus. - en god kommunikationsförmåga Det en merit om du är ITIL-certifierad. Vi erbjuder dig en plats i ett ungt och snabbväxande företag där det finns utrymme för dig att påverka och utvecklas. Vi erbjuder en fast månadslön samt bra friskvård och sjukvårdsförsäkring. Vi sitter i moderna lokaler nära Solna centrum. Tjänsten är heltid och tillsvidare.