Supportpersonal sökes för spännande uppdrag i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker nu dig som vill jobba inom Helpdesk till vår kund som är verksam inom den offentliga sektorn. Uppdraget är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.



Uppdraget beräknas starta 1:a december och pågå fram till 31 maj 2017. Med chans till lång förlängning.



Ansök redan idag. Vi går igenom ansökningarna omgående.

Dina arbetsuppgifter:

Du kommer att fungera som support i kundens "utrullningsteam" med att sköta kontakten med samtliga verksamhetsställen under deras införande av det lokala intranätet.

I din roll som kommer du att arbeta med att:

- Se till att IT-utrustningen fungerar

- Tillhandahålla servicestöd mot användare avseende hård- och mjukvara

- Administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer)

- Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program - Ge telefonrådgivning

Dina kvalifikationer:

- Gymnasium eller motsvarande utbildning

- Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet inom servicedesk eller liknande med krav på stor social förmåga.

- Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift.

- Erfarenhet av att arbeta i en roll med stort ansvar

- Grundkunskaper om relevant hårdvara och programvara, PC, kringutrustning och operativsystem

- Goda kunskaper i kontorsstödsprogramvara

- Du kan självständigt utföra avgränsande arbetsuppgifter inom helpdesk



Dina personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad, har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter samt är lugn och kontrollerad i stressiga situationer. Du har god samarbetsförmåga med stort ansvar för ditt resultat. Du har lätt för att kommunicera, har ett gott omdöme samt trivs med ett högt arbetstempo. Vidare är du en positiv och social person som trivs i rollen som problemlösare.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Support, Norrköping"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • .
  • . .
  • Publicerat: 2 november 2016

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


IT-administratör

IT-administratör

15 november 2024

Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024