Supportroll med variation!

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av att arbeta med varierande arbetsuppgifter? Vill du arbeta som både 1st line, 2nd line och onsite? I en bred intern IT-support får du möjligheten till ett varierande arbete, där du och ditt team tillsammans sköter supporten till användarna och löser de IT-relaterade ärenden som kommer in. Om du är serviceinriktad, drivs av problemlösning samt har arbetat med IT-support tidigare, så är du den vi söker!

Din vardag

Som Servicedesktekniker kommer du att sitta nära verksamheten och hjälpa interna användare med IT-administration, beställningar och frågor kring IT-system och tjänster. En viktig del av Servicedeskarbetet är att dagligen hantera många olika kontakter med verksamheten via telefon, mail och personliga möten. Gruppens huvuduppdrag är att vara en trygghet för användarna och vägleda samt hjälpa till med problem relaterade till IT-system och tjänster. 



Du kommer bland annat att: 

• Hantera beställningar, tekniska frågor och felanmälningar från användare via telefon och e-post 

• Analysera problem och felsöka incidenter 

• Genomföra onsite besök vid behov i ärenden ute hos användare

Vem är du?

Du brinner för att ge support och att hjälpa människor. Vi ser gärna att du arbetat något år inom IT support och har du även arbetat i Windowsmiljö, Active Directory, Office 365, Exchange eller har en utbildning inom IT ser vi det som ett stort plus. Vi lägger även stor vikt vid personliga egenskaper såsom en engagerad inställning, ansvarstagande, representativ och utpräglad servicekänsla. I slutändan vill vi att du alltid levererar en trygghet till verksamheten och brinner för att ge utmärkt service.

Ansökan

Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Emma Schillerström (emma.schillerstrom@wiseit.se) eller Louice Rolf (louice.rolf@wiseit.se). Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Välkommen med din ansökan!


Passar vi dig?

Wise IT är ett konsult- och rekryteringsföretag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Tänk dig ett jobb där du får möjligheten att ta nästa steg i din karriär. Oavsett om ditt nästa steg är att hitta din spetskompetens, testa nya saker eller arbeta med den senaste tekniken. Ett jobb med bra lön, trygghet, förmåner och ett stort nätverk. Vi står vi bakom dig hela vägen - i ditt nästa steg.

Kontaktpersoner på detta företaget

Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog

Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin

Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 19 augusti 2019

Besöksadress

Kungsgatan 20, Göteborg
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024