OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker nu en Support/Servicemedarbetare. Företaget är ett växande spännande företag som är etablerade i en konkurrenskraftig bransch.
Arbetsbeskrivning
I din roll som Support/Servicemedarbetare får du ansvar för att hantera många olika arbetsuppgifter. Allt från kontakt med tekniker till administrativa sysslor. Det kan också handla om tidsbokningar och orderhandläggning. Du har en mycket viktig roll i organisationen och arbetar mot flera kontaktytor. Du blir en del av ett samarbetsvilligt team, där fokus alltid ligger på att hjälpa varandra för att kunna ge bästa möjliga service till kunderna.
Bakgrund
Du har ett stort intresse för service och vill alltid sätta kunden i första hand. Du är organiserad och noggrann och van vid att arbeta i stressade situationer. Starkt meriterande om du har arbetat med support/serviceärenden tidigare. Det är också meriterande om du har ett intresse för teknik.
Vi söker dig som:
- kan hantera många uppgifter samtidigt
- är flexibel och tycker om att samarbeta i grupp
- tycker om att hjälpa kunder
- är stresstålig
- inte har några svårigheter att kommunicera eller uttrycka sig i tal eller skrift.
Om bolaget
Företaget har en intressant resa bakom sig och vill nu fortsätta sin expansion.
Fast lön samt tillkommande förmåner enligt kollektivavtal erbjuds till alla medarbetare. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2/9 – 2018, så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh, 076-394 22 04.