OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Regionservice, VGR IT VGR IT är Västra Götalands gemensamma enhet för IT och Telefoni.VGR IT har uppdrag inom samtliga områden och sjukhus i Västra Götalandsregionen. Enheten Service Center, inom organisationen VGR IT har ca 200 medarbetare, karaktäriseras av närhet till VGR?s olika verksamheter och organiseras i sex geografiska enheter med Service Desk för IT, Telefoni, Kontoadministration, Beställningsfunktion, Applikationssupport, PC- och Telefonisupport.Uppgiften är att vara IT-användarnas enda kontaktväg till VGR IT, avseende support och med hög servicenivå klara både ?first line?och ?second line?support.Arbetsuppgifter - Motta och registrera problemrapporter i ärendehanteringssystem.- Lösa problemställningar enligt beslutad arbetsrutin.- Vid behov eskalera problem till annan kompetens inom VGR IT eller extern leverantör.- Avsluta ärenden i ärendehanteringssystem.- Hantera beställningar enligt beslutad arbetsrutin. Kvalifikationer Kompetens inom Vision 80/20, EMG, IP- och decttelefoni är meriterande.Du skall vara en serviceinriktad problemlösare, god lyssnare, samt tycka det är roligt med kundkontakter.Viktigt är att Du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift.Meriterande är om du har god kännedom om sjukvårdsorganisationen samt tidigare erfarenhet av telefonsupport.Erfarenhet av och kompetens inom regiongemensamma system är även ett önskemål. Övrigt Vi eftersträvar en arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Vår ambition är att vara en attraktiv arbetsplats som värnar om medarbetarnas balans mellan arbete, familj och fritid.
Kontaktpersoner på detta företaget
Monica Ekström, Enhetschef (från vecka 32)
010-4410270
Harriet Stjärneborn, tf verksamhetschef
0709-209185
Linda Lord, vårdutvecklare
0700-82 21 99
Peter Hellman, tf sektionschef
0703-49 57 56