Supportspecialist First Line - Avgifter

Arbetsbeskrivning

About us
Vill du jobba för ett företag som både utmanar och bryr sig om? Välkommen till Tieto! Vi brinner för att utveckla både våra kunders verksamhet och samhället genom IT. Vi tror på individens förmåga att tillsammans med andra åstadkomma detta genom att aktivt uppmuntra självständigt tänkande och handlande.

Har du intresse för teknik och trivs med att lösa problem? Är du en ansvarstagande och driven person som vill utvecklas i jobbet? Då kanske detta är något för dig!

Vi arbetar i team och behöver nu förstärkning av dig som vill anta utmaningen som Supportspecialist inom området Welfare där vi ansvarar för support av Procapita- Lifecare Vård och Omsorg med integrerande system.

With us you will be responsible for
Ditt fokus blir att tillsammans med övrig supportpersonal vägleda de kunder som använder våra lösningar. Arbetsuppgifterna är i första hand verksamhetssupport och problemlösningar i kundernas olika driftsmiljöer samt utredningsarbeten runt frågor som rör våra verksamhetssystem och dess integrationer. Du jobbar i team med våra programutvecklare där Du som har nära kontakt med kunden har en viktig roll i nyutveckling av Procapita-Lifecare samt får möjlighet att testa nya funktioner innan de går ut till leverans.

Vi själva tycker att arbetet hos oss är både roligt och utvecklande och vi välkomnar dig som vill använda din tidigare erfarenhet på nya områden.

We expect you to have
- Flytande i tal och skrift på engelska och svenska
- Verksamhetskunskap från Socialtjänsten
- Erfarenhet av Procapita-Lifecare Vård och Omsorg - framförallt Procapita Avgifter och SOL. Gärna erfarenhet att jobba med ekonomisystem som integrerar mot Procapita
- Erfarenhet av tidigare arbete med Verksamhetssupport
- Goda kunskaper i Windows
- God prioriteringsförmåga, är social, driftig och analytisk
- Förmåga kunna skapa och hålla en god relation med de kundkontakter du möter

As a person you are
Vi söker dig som har ett genuint intresse för verksamhetsfrågor och som vill veta och förstå hur allt hänger ihop. Du är en engagerad och öppen lagspelare som älskar att ge hög service till våra kunder. Du är självständig, utåtriktad, gärna teknisk och trivs med att ständigt lära dig nya saker.

We offer
Vi erbjuder dig en chans att göra skillnad och vara en del av vår utveckling av nya affärer och ny teknik. Dessutom erbjuder vi dig en utmanande position med stora möjligheter till professionell utveckling. Hos oss kommer du att ha möjlighet att direkt påverka din karriärutveckling. Om du har en bra idé, kommer folk att lyssna på dig. Vi tror att förtroende främjar frihet och kreativitet. Vår kultur bygger på öppenhet och aktiv samverkan. Du kommer bli en del av ett team som präglas av öppenhet och genuint engagemang.

Contact for this job:
Vi bearbetar ansökningarna löpande men annonsen ligger ute under hela sommaren. Skicka snarast in din ansökan med CV och personligt brev på tieto.se/karriar. Mellan 6 juli-5 augusti har vi tyvärr inte möjlighet att besvara frågor direkt kring rollen. Maila gärna så återkommer vi snarast möjligast på hans.a.eriksson@tieto.com alt. 010-481 81 81. Vi undanber oss samtal från rekryteringsföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Director Frode Wågen
+47 217 06000
HR Manager Ulla Åkesdotter-Molin
+46 10 48 10000
HR Specialist Jeanette Schwartz

HR Specialist Sanna Carlström
0725501635
Lisa Lundström

Lena Staflund

HR Jeanette Schwartz

Jeanette Schwartz

Manager Olof Dedering

Eric Tabich

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tieto Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 22 juni 2016

Besöksadress

Fjärde Bassängvägen 15
Stockholm

Postadress

None
Stockholm, 11583

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024