Supportspecialist med erfarenhet av ITIL

Arbetsbeskrivning

Till kund inom finansbranschen med kontor centralt beläget i Stockholm söker vi dig som har arbetat med first line support och är van att arbeta enligt ITIL.


ARBETSUPPGIFTER

I arbetsuppgifterna ingår att via telefon, e mail och remoteverktyg hjälpa användare med deras IT relaterade problem. Det handlar bland annat om att hjälpa till med system, utrustning, behörigheter och beställningar. Alla ärenden registreras i ärendehanteringssystem.


ERFARENHET/KOMPETENS

Erfarenhet från arbete i någon IT-support är ett krav, minst 1 år. Du har erfarenhet och kunskaper i Exchange, Active Directory, ITIL, Windows XP, Windows 7, skrivare och mobiltelefoni.


PERSONLIGA EGENSKAPER

Du är positiv, driftig och brinner för att hjälpa till. I rollen som konsult är det viktigt att du är social och gillar kontakten med olika typer av människor. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.


ATRIVO

Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Atrivo AB DANDERYD
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 7 augusti 2013

Postadress

BOX 570
DANDERYD, 18215

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024