OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som vill leverera fantastisk kundservice och arbeta i team, då är vi kanske rätt plats för dig!
Servicecenter är en avdelning inom Område kundtjänst som består av ca 70 medarbetare där även avdelningen för telefonväxeln ingår. I Servicecenter tar vi emot felanmälningar, beställningar samt ger support och förmedlar ärenden inom IT, vård- och administrativa system, fastighetsfrågor, telefoni, städ och transport. Till oss kommer också alla medarbetare och kommunanställda för att få sitt eTjänstekort utfärdat.
Avdelningen består av gruppen Första linjen och eTjänstekort, IT- och telefonisupport samt Systemsupport. Gemensamt för oss är vår mycket höga serviceanda. Ett gott bemötande och en bred kunskap om Region Örebro län som helhet kännetecknar vårt glada gäng. Mer information om Servicecenter finns på Region Örebro läns webbplats.
Regionservice arbetar med service till Region Örebro läns verksamheter. Hos oss finns många olika arbetsuppgifter och yrken inom områden som administration, fastigheter, IT, medicinsk teknik, kundtjänst, kost, städ, transport och logistik. Regionservice präglas av stort engagemang för service, samverkan och utveckling av arbetsmetoder. Våra 850 medarbetare är vår främsta tillgång för att göra ett gott arbete med kunden i fokus.
Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv!
Supportspecialist med säkerhetsfokus till Regionservice Servicecenter
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i Servicecenters kompetensgrupp eTjänstekort och tillsammans med dina kollegor ser du till att verksamheten fungerar på ett optimalt sätt.
Många av våra kunder besöker oss i Servicecenter men vi ger även support via telefon och ärenden. Arbetet innebär att du kommer att arbeta såväl individuellt som i grupp.
Tillsammans med övriga medarbetare, gruppchefer samt avdelningschef i Servicecenter arbetar vi med att ständigt utveckla och förbättra verksamheten.
Gruppens arbetsuppgifter innefattar bland annat:
. Hantera passersystem, fotografera och lämna ut eTjänstekort, reservkort och passerkort.
. Ta emot felanmälningar, beställningar och förfrågningar rörande bl. a. eTjänstekort och inpassering
. Vara objektspecialister i Region Örebro läns olika säkerhetssystem.
Övrig information
Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Kvalifikationer
Du skall ha lägst gymnasial utbildning och ha minst ett års arbetslivserfarenhet från kundservice eller supportverksamhet via telefon eller besök. Vi ser gärna att du sedan tidigare har erfarenhet från arbete inom säkerhetsområdet. Det är meriterande om du arbetat med identitetshantering och säkerhetssystem.
Vi söker dig med en stor drivkraft, ett lösningsorienterat fokus, vilja att utvecklas och som har en stark känsla för service och säkerhet. Du trivs med att ha kundkontakt och att arbeta i ett högt tempo.
Samtliga medarbetare i Servicecenter deltar i ett fortlöpande coaching-program som sker både i grupp och individuellt. Det är meriterande om du tidigare deltagit i praktisk samtals- och bemötandeträning. Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska.
Vi är övertygade om att mångfald i alla avseenden berikar verksamheten. Du har hög respekt för andra människor och vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Ansökan
Ansökan ska innehålla fullständig CV med meritförteckning, personligt brev samt adressuppgifter och referensnummer till sökt tjänst. Intyg, betyg och examensbevis m.m. ska lämnas vid en ev. intervju.
Tillträde:
Snarast
Läs mer här
Vill du veta mer om vad vi erbjuder dig eller hur det är att leva och bo i vårt län
https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig
Gruppchef Kristian Landmark, telefon 019-602 60 17.
Fackliga företrädare:
Isabell Karlsson, Vision 019-6022757
Kontaktpersoner på detta företaget
Chef Larsson, Ing-Marie
Chef Delnavaz, Daniel
0581-85330
Avdelningschef Wennerlund, Jan
019-6026113
Verksamhetschef Jansson, Annsofi
019-6028808
Avdelningschef Larsson, Yvonne
019-6027181
Avdelningschef Garpenholt, Lottie
0581-85287
Verksamhetschef Tegelberg, Åke
019-6024050
Verksamhetschef Kullberg, Gill
Verksamhetschef Neander, Ulla
0583-85760
Avdelningschef Jangentorp, Lena