Supportspecialist - Telekom

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning Perido Skills söker nu två personer för tjänst hos vår uppdragsgivare, ett mycket framgångsrikt och växande företag verksamt inom telekomsektorn i Stockholm. Du kommer att jobba i en mycket stimulerande miljö och ingå i det team av erfarna tekniker som jobbar mot företagets kunder. Förutom att hantera supportärenden kommer du även att ingå i uppgraderingsprojekt och vara delaktig/leda både planering och utrullning. Företaget har kunder i hela världen och resor i tjänsten kan förekomma. Kravprofil - Stort tekniskt intresse - Avklarad högskoleutbildning - Kunskap i Unix/Linux - Intresse för människor då du verkar i en supporterande roll - Erfarenhet från transaktionsintensiva och verksamhetskritiska system är meriterande men inget krav - Erfarenhet från telekommunikation är meriterande - Som person är du framåtsträvande och gillar när du själv kan vara med och planera ditt arbete. Tjänsten ställer stora krav på personen men ger samtidigt stor frihet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 31 januari 2008
  • Ansök senast: 1 mars 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


IT-drifttekniker| Lernia | Solna

IT-drifttekniker| Lernia | Solna

29 oktober 2024