Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att jobba med datorer och kundservice i en ung och internationell miljö?

Just nu söker vi fler supporttekniker till vårt center i Ed.
I rollen som supporttekniker kommer du att via telefon, mail och chat besvara och ge teknisk rådgivning gällande hårdvara, mjukvara och elektroniska tillbehör.

Vi ser att du har en god kommunikativ förmåga och är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Du har god datavana, men vi ställer inte krav på någon formell utbildning. Du kan ha många bollar i luften samtidigt, du är positiv till nya utmaningar och trivs i en roll där du självständigt hjälper dina kunder.

Vi erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Arbetstiderna är framförallt dagtid, vardagar.

Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag!


SYKES är en global leverantör som hanterar kundkontakt och relaterade tjänster för våra uppdragsgivare.
Bolaget är noterat på NASDAQ och har mer än 50000 anställda och mer än 80 center.
Vår nordiska verksamhet är lokaliserad i Dals-Ed, Sveg, Göteborg, Kalmar och Stockholm, Bergen i Norge, Åbo i Finland samt Odense i Danmark.
Härifrån levererar vi tjänster inom kundtjänst, teknisk support och logistik till uppdragsgivare i hela Norden.

Vi ser fram emot Din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Assistant Jenny Eriksson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
HR Assistant Jenny Eriksson
0534291000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB i Ed
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön enligt kollektivavtal
  • Publicerat: 21 juni 2016

Besöksadress

Nössemarksvägen 12
Ed

Postadress

BOX 42
ED, 66821

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024